تاریخ انتشار۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 284884
همزمان با بزرگداشت انقلاب 21 سپتامبر،

اجتماع عظیم مردم یمن در صنعا

شمار زیادی از مردم یمن روز پنجشنبه برای بزرگداشت سومین سالگرد 'انقلاب 21 سپتامبر' در میدان 'السبعین' صنعا پایتخت این کشور گردهم آمدند.
اجتماع عظیم مردم یمن در صنعا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مردم مناطق مختلف یمن از دیروز (چهارشنبه) برای شرکت در مراسم بزرگداشت 'انقلاب 21 سپتامبر' راهی صنعا شده اند.
 
خبرگزاری یمن افزود: هم اکنون ورودی های شعر صنعا مملو از جمعیت است و خیل عظیم مردم و کاروان های حمایت از ارتش یمن و کمیته ای مردمی از مناطق مختلف این کشور همچنان در حال ورود به این شهر هستند.
 
تجمع کنندگان که پرچم یمن، تصاویر عبد الملک بدر الدین الحوثی رهبر انصار الله و دست نوشته هایی در مخالفت با سیاست های آمریکا در دست دارند، بر وحدت صفوف ملی، تقویت جبهه داخلی در برابر تجاوزگران وناکامی طرح های آنان و ادامه پایداری مردم یمن و تلاش برای دستیابی به اهداف انقلاب 21 سپتامبر در رفع وابستگی و قیمومیت خارجی تاکید می کنند.
 
در سال 2014 ( 1393)، مردم یمن به دلیل بی‌کفایتی دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در اداره امور کشور، دست به یک سلسله اعتراضات زدند که در نهایت در تاریخ 21 سپتامبر 2014 (30 شهریور93) ، جنبش انصار الله وارد شهر صنعا شد و با در دست گرفتن قدرت منصور هادی را برکنار کرد.
 

 
https://taghribnews.com/vdcbwab5arhbwwp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی