تاریخ انتشار۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 263887
خالد مشعل:

نبرد ما با رژیم صهیونیستی ادامه دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: تا زمانی که اشغال سرزمین فلسطین ادامه داشته باشد، نبرد ما نیز با این رژیم ادامه دارد.
نبرد ما با رژیم صهیونیستی ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"خالد مشعل" در پیامی خطاب به دشمن صهیونیستی تصریح کرد که پاسخ ما به جنایت ترور شهید "مازن فقها" در میدان عمل خواهد بود.

وی در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم گرامیداشت یاد شهید مازن فقها در غزه اظهار داشت:شهید مازن از نوجوانی به عضویت مقاومت درآمد، در زندان به مبارزه با دشمن ادامه داد، پس از آزادی دوباره به مقاومت ادامه داد و سرانجام زندگی اش با شهادت پایان یافت و این وضعیت تمامی مجاهدان و مبارزان فلسطینی است؛ تداوم مبارزات ملت فلسطین با دشمن صهیونیستی امری طبیعی است.
 
وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی با این جنایت به ما گفت که پرونده یکی از آزادشدگان عملیات تبادل اسرا را بستیم و ما نیز می گوییم، این امانتی بر گردن ما است و ما به عنوان رهبران جنبش حماس جنایت دشمن را پاسخ می دهیم و اگر دشمن درصدد تغییر قواعد بازی است، ما نیز قواعد بازی را تغییر خواهیم داد.

افراد مسلح ناشناس شامگاه روز جمعه مازن فقها اسیر آزاده و از فرماندهان گردان های قسام را که سال 2011 به موجب عملیات تبادل اسرا آزاد شده بود، در محله تل الهوی در جنوب شهر غزه به ضرب 4 گلوله به شهادت رساندند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbwfb5zrhb0wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی