تاریخ انتشار۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 177982

تاثیرگذاری مسلمانان انگلیس بر نتایج انتخابات این کشور

تنا-لندن
سرنوشت دولت بعدی در گرو آرای 33 حوزه انتخابیه انگلیس است و اکنون آشکار شده است که مسلمانان به علت شمارشان، می توانند بر سرنوشت 40 حوزه انتخابیه، اثر بگذارند.
تاثیرگذاری مسلمانان انگلیس بر نتایج انتخابات این کشور

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، نشریه مسلم نیوز (The Muslim News) در مقاله ای نوشت، سرنوشت دولت بعدی در گرو آرای 33 حوزه انتخابیه انگلیس است و اکنون آشکار شده است که مسلمانان مسلمانان می توانند بر سرنوشت 40 حوزه انتخابیه، اثر بگذارند.

مسلم نیوز نوشت اکنون آرای مسلمانان، مورد علاقه احزاب سیاسی قرار گرفته و فعالیت گروه ها و سازمان های اسلامی، به منظور سامان دهی آرای مسلمانان، آغاز شده است.

به نوشته این نشریه ، نتایج نظر سنجی موسسه اشکرافت (Ashcroft) نشان می دهد که مسلمانان انگلیس در انتخابات پنج ماه آینده ، به مشاغل، وضعیت بهداشت و درمان و نیز آموزش توجه خواهند کرد.
بررسی های اداره ملی آمار انگلیس که نتایج آن اخیرا منتشر شد نشان می دهد مسلمانان،بیش از دیگر اقلیت ها دراین کشور،با تبعیض درمحیط کار روبرو هستند.

مسلم نیوز نوشت به منظور دریافت آرای مسلمانان انگلیس،احزاب سیاسی باید ازموضوعات مورد نظر مسلمانان آگاه باشند و راههای برطرف کردن نگرانی آنان را پیشنهاد کنند؛ همچنین سیاستمداران باید از طریق برگزاری نشستها،ملاقات بانمایندگان مسلمانان،حضور درجوامع اسلامی وگفتگوبا رسانه های اسلامی انگلیس،بامسلمانان این کشور تعامل کنند.

نشریه مسلم نیوز نوشت این نظرسنجی همچنین نشان داد 50 درصد از مسلمانان انگلیس، هوادار حزب کارگرند اما درپی جنگ هایی که حزب کارگر در 13 سال حکومت در انگلیس، در افغانستان وعراق راه انداخت ، محبوبیت این حزب بین مسلمانان کاهش یافته است  .

https://taghribnews.com/vdcbwzb85rhbz9p.uiur.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن،روزنامه مسلم نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی