تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 172077

دستگیری دو تروریست در لبنان

نیروهای ارتش لبنان، دو تن از عناصر کلیدی تروریست ها را بازداشت کردند.
دستگیری دو تروریست در لبنان
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ،ارتش لبنان در یک عملیات امنیتی در منطقه «الضنیه»، «احمد سلیم میقاتی»، یکی از مهم ترین عناصر تروریست را به همراه ابو الهدی دستیارش دستگیر کرد.
احمد سلیم میقاتی، که خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرده بود عامل بریدن سرنظامیان لبنانی بوده است، همچنین با فریب دادن جوانان لبنانی شهرهای شمالی لبنان آنها را به بلندی های القلمون سوریه برای پیوستن به گروههای تروریستی تکفیری می فرستاد. وی درسال ۲۰۰۴ به اتهام برنامه ریزی و شرکت در حملات تروریستی به چند مرکز دیپلماتیک و منافع خارجی ها بازداشت شده بود.فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرده است که احمدسلیم میقاتی همچنین درانفجاررستوان مک دونالد بیروت درسال ۲۰۰۳مشارکت داشته و در نبردهای سال ۱۹۹۹علیه ارتش لبنان در شهر الضنیه دست داشته است .

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی العالم ، نیز به نقل از ارتش لبنان اعلام کرد: در عملیات امنیتی درهمین منطقه حداقل ، سه فرد تروریست به هلاکت رسیدند.
جنگنده های نیروی هوایی سوریه افراد مسلح در مرز با لبنان و در مناطق عرسال و وادی رافق را بمباران کردند . این مناطق ، روستاهای مرزی لبنان با سوریه هستند .
در دو ماه گذشته ، نیروهای ارتش لبنان با اجرای عملیات امنیتی گسترده ،در مناطق مختلف از جمله در شهر طرابلس ۳۰ فرد مسلح را که برخی از آنها تابعیت عربی داشتند، دستگیر کردند.



https://taghribnews.com/vdcbz5b8zrhbzgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی