تاریخ انتشار۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 260970
//ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه//

رونمایی از کتاب مجموعه بیانیات مقام معظم رهبری در حوزه فلسطین/ سمفونی مقاومت در سالن اجلاس سران/ تقدیر از فعالیت مرحوم آیت الله هاشمی پیرامو

در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین از کتاب مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در حوزه فلسطین رونمایی شد.
رونمایی از کتاب مجموعه بیانیات مقام معظم رهبری در حوزه فلسطین/ سمفونی مقاومت در سالن اجلاس سران/ تقدیر از فعالیت مرحوم آیت الله هاشمی پیرامو
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که عصر امروز چهارشنبه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، ضمن تجلیل از شهدای مقاومت با پخش تصاویری، از کتاب مجموعه بیانات و مواضع مقام معظم رهبری در حوزه فلسطین رونمایی شد.
 
زهرا مصطفوی، دختر حضرت امام خمینی (ره) و صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رونمایی حضور داشتند.
 
سمفونی مقاومت در سالن اجلاس سران اجرا شد
 
سمفونی مقاومت در ابتدای مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در سالن اجلاس سران اجرا شد.
این اجرا در حالی صورت گرفت که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مجیدانصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و روسای مجالس کشورهای مختلف و شخصیت های برجسته داخلی و خارجی حضور داشتند.
 
تقدیر از ۶ دهه فعالیت مرحوم آیت الله هاشمی پیرامون مسئله فلسطین 
 
در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین از 6 دهه فعالیت آیت الله هاشمی پیرامون مسئله فلسطین با حضور فرزند وی و حاضرین در این کنفرانس تقدیر شد.
 
در این مراسم از محسن هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی دعوت شد تا لوح یادبودی را به مناسبت 6 دهه تلاش برای مقاومت و جهاد دریافت کند.
 
 

 
https://taghribnews.com/vdcbzgb5grhb09p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی