تاریخ انتشار۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳
کد مطلب : 275370

​در خواست فلسطین از جامعه جهانی برای نجات مسجدالاقصی

وزارت خارجه فلسطین بامداد یکشنبه در بیانیه ای از کشورهای عربی - اسلامی و همچنین جامعه جهانی خواست تا در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی مواضع قوی تری اتخاذ کنند و برای نجات مسجدالاقصی تلاش کنند.
​در خواست فلسطین از جامعه جهانی برای نجات مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای تأکید کرد: اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی از سال 1967باعث ایجاد چنین وضعیتی در مسجدالاقصی شده است و واکنش جامعه جهانی در مقابل آنچه که علیه مسجدالاقصی صورت گرفته تا کنون مطلوب نبوده است.
 
وزارت خارجه فلسطین، از جامعه جهانی خواست تا با فشار بر رژیم صهیونیستی مانع از یورش ها و هتک حرمت های صهیونیست ها به مسجدالاقصی شوند.
 
در این بیانیه در خصوص عواقب این اقدامات صهیونیست ها و تلاش آن ها برای تسلط بر تمام ورودی های مسجدالاقصی هشدار داده شده است.
 
این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده است تا دوربین‌های مداربسته و گیت های امنیتی در ورودی‌های مسجدالاقصی نصب شود.
 
سه جوان فلسطینی روز جمعه در جریان یک درگیری با نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به شهادت رسیدند. دو نظامی صهیونیست نیز در این درگیری کشته شدند.
 
در پی وقوع این حادثه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور بستن درهای مسجد الاقصی را صادر کرد و اجازه نداد نمازگزاران فلسطینی در صحن این مسجد نماز جمعه را به جا بیاورند.
 
بسیاری از مقام های کشورهای اسلامی و بین المللی اقدام صهیونیست ها در بستن مسجدالاقصی محکوم کردند.
https://taghribnews.com/vdcbzsb5grhbzfp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی