تاریخ انتشار۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 196847
شورای همبستگی مردمی قبیله ای یمن:

تلاش های "مثلث شرارت" شکست خورده است

شورای همبستگی مردمی قبيله ای يمن با اعلام شکست تلاش های "مثلث شرارت"، جنایات و عمليات تروريستی مزدوران صهيونيسم در كشورهای مختلف و حمله آنها به مساجد و نمازگزاران در مناطق مختلف یمن را محکوم کرد.
تلاش های "مثلث شرارت" شکست خورده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از سايت يمني پرس، در بيانيه شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن، حمله جنایتکاران تروريست و مزدوران صهيونيستها به مساجد و نمازگزاران در استان هاي صنعا و حضرموت يمن و نیز حمله به مجالس عزاداري زنانه در اين كشور كه به شهيد و زخمي شدن صدها نفر منجر شد، محكوم شده است.
 
در این بيانيه آمده است: توسل دشمن سعودي- آمريكايي- صهيونيستي به اين مزدوران و ابزارهاي پليد و جنايتكارانه و تروريستي براي حمله به مقدسات و حتي زنان و كودكان تاكيدي بر سقوط اخلاقي و شكست مفتضحانه آنها در تسليم كردن ملت يمن است.
 
اين بيانيه هرگونه تلاش مثلث شرارت (سعودي- آمريكايي- صهيونيستي) براي وارد كردن يمن به باتلاق طایفه اي و هرج و مرج را شكست خورده خواند و تاكيد كرد: اين شبكه هاي تلويزيوني که با دلارهاي نفتي تاسيس شده اند، از تروريسم، تكفير و تندروي حمايت مي كنند و بوق تبليغاتي اين تفكر تكفيري هستند.
 
شوراي همبستگي مردمي قبيله اي يمن در بيانيه خود از همه قبايل يمن و مردم اين كشور خواست تا به اصول برادري و همبستگي پايبند باشند، منافع عمومي را بر هر چيز مقدم بدانند و به آزادي انديشه و حقوق عمومي و خصوصي احترام بگذارند.
 
https://taghribnews.com/vdcc0eqsm2bqo48.ala2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی