تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 252943
//خبرهایی از فلسطین//

بازداشت 4 فلسطینی درحمله اشغالگران به نابلس/ محاصره منزل دو رهبر جنبش فتح/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود فعال حقوق فلسطینی ها

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) به مناطق گسترده ای از شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری غربی حمله کردند.
بازداشت 4 فلسطینی درحمله اشغالگران به نابلس/ محاصره منزل دو رهبر جنبش فتح/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود فعال حقوق فلسطینی ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق رفیدیا، محیط الدوار و بازار تجاری در شرق نابلس حمله و چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
 
شاهدان عینی گزارش دادند گشتی های رژیم صهیونیستی در اطراف ساختمان کلبونه در مرکز نابلس ، رفیدیا، خیابان عمان در منطقه شرقی و پیرامون مجتمع ارتباطات در مسیر زندان جنید متمرکز شدند.
 
برخی منابع محلی خاطرنشان کردند که نیروهای اشغالگر با شمار زیادی از خودروهای نظامی به شهر نابلس حمله کرده و دو منزل متعلق به رهبران فلسطینی را با 10 گشتی صهیونیستی محاصره کردند.
 
"فراس سرحان دویکات " گفت: نظامیان صهیونیست با استفاده از سگ های پلیس به دو منزل فلسطینیان حمله کرده و پس از بازرسی این دو منزل "عهد سرحان دویکات" پسر سرحان از رهبران جنبش فتح را سه ساعت بازداشت کردند.
 
نظامیان صهیونیست سلاح شخصی فتح سرحان و طلال دویکات رهبران جنبش فتح را نیز مصادره کردند.
 
نیروهای اشغالگر هم چنین پس از بازرسی  چندین منزل در منطقه بلاطه البلد، محمد مازن دویکات، خلیل ولید دویکات و نبیل سائد دویکات را بازداشت کردند.
 
نیروهای صهیونیستی علاوه بر این به منزل شیخ مازن عامر دویکات از فعالان معروف در منطقه بلاطه البلد حمله کرده و فرزند وی محمد را بازداشت کردند و هم چنین به منزل محمد نصر یکی دیگر از شهروندان فلسطینی حمله کردند.
 
رژیم صهیونیستی همچنین مانع ورود یکی از اعضای هیات مدیره شورای جهانی کلیساها به اراضی اشغالی به خاطر حمایت وی از جنبش تحریم این رژیم شد.
 
رژیم صهیونیستی، 'ایزابل فیری' را که با روادید گردشگری وارد فرودگاه 'بن گوریون' شد، از ورود به اراضی اشغالی بازداشت.
 
شورای جهانی کلیساها که فیری یکی از اعضای هیات مدیره آن است، مروج جنبش تحریم رژیم صهیونیستی و نشان دادن چهره شیطانی این رژیم به خاطر آپارتاید، مجازات جمعی، ارتکاب جنایت جنگی علیه فلسطینی ها و اشغال غیرقانونی اراضی فلسطین است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcc0iqi12bqpo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی