تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 172546

انگیزه بالای مردم عراق برای ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش

هماهنگی عالی بین اهالی تلعفر با نیروهای ارتش و همچنین اعلام آمادگی نیروی آزاد سازی تلعفر برای مقابله با تروریستهای داعش از روحیه و انگیزه بالای عراقی ها در مقابله با تروریستهای تکفیری داعش حکایت دارد.
انگیزه بالای مردم عراق برای ریشه کن کردن گروه تروریستی داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از اسلام تایمز، "محمد تقی المولی" یکی از نمایندگان ائتلاف ملی از وجود هماهنگی عالی بین اهالی منطقه تلعفر واقع در ۸۰ کیلومتری غرب موصل با نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و همچنین نیروهای پیشمرگه خبر داد.

وی با تمجید از پیروزی هایی که اخیرا ارتش عراق به دست آورده است، گفت: نیرویی از ترکمان ها نیز در درگیری ها برای آزاد سازی جرف الصخر حضور داشتند و ۵ شهید تقدیم کردند.

از طرف دیگر، "عباس البیاتی" یکی از نمایندگان از ائتلاف دولت قانون گفت: نیروی آزاد سازی تلعفر آماده است تا تروریستهای داعش را از این منطقه بیرون کند و در حال حاضر در انتظار نقطه شروع عملیات به سر می برد.

یک منبع در پلیس استان صلاح الدین امروز اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراقی توانستند، راه استراتژیکی که منطقه الحجاج را به روستای المزرعه واقع در شمال تکریت مرتبط می کرد، آزاد سازند. این منبع در عین حال تاکید کرد که نیروهای امنیتی به ورودی منطقه بیجی رسیدند.

این در حالی است که اغلب مناطق استان صلاح الدین شاهد انجام عملیات نظامی است و در این راستا استان الانبار نیز از این حوادث به دور نیست بلکه در این استان هم عملیات هایی برای مقابله با تروریستهای مسلح در برخی از مناطق در حال وقوع است.
https://taghribnews.com/vdcc0iqse2bqmp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی