تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 175147
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

هر عملی که باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است

خطيب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: رسالت حضرت محمد(ص) فراز و نشيب هايي در طول تاريخ به خود ديده است و در این عصر نیز بايد تشيع و تسنن با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند و هر عملی که امروز باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است.
هر عملی که باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تأکيد برلزوم وحدت مسلمين جهان در شرايط کنوني جهان اسلام اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره در راستای نابودی و تفرقه افکندن بین مسلمانان سراسر دنیا از هیچ نیرنگی کوتاهی نمی‌کنند و ما باید وحدت و یکدلی خود را روز به روز بین مذاهب اسلام گسترش بدهیم. 

آخوند صمدي تصريح کرد: رسالت حضرت محمد(ص) فراز و نشيب هايي در طول تاريخ به خود ديده است و در این عصر نیز بايد همه مسلمانان به خصوص تشيع و تسنن با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی بکنند. 

وي با اشاره به خطراتی که جهان اسلام را تهدید می کند بر وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی تاکید و بیان کرد: در این شرایط هر عملی که باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است.

امام جمعه جرگلان با اشاره به وقايع مهم جهان اسلام بيان داشت: امروزه تمامي مسلمانان جهان وظيفه دارندکه یکصدا، زیر پرچم و لوای اسلام، یگانگی و وحدت خود را اعلام کنند. 

آخوند صمدي رسالت علماي تشيع و اهل سنت را نيز در شرايط کنوني جهان اسلام مهم و سنگين برشمرد و اضافه کرد: آگاهي دادن مردم نسبت به توطئه استكبار و دعوت مسلمانان به حفظ وحدت در مقابله با دسيسه هاي تفرقه انگيز دشمنان اسلام رسالت عظيمي است كه امروز بر دوش علماي تشيع و تسنن مي باشد. 

وی همچنین مردم را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت کرد و اظهارداشت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند با انجام کارهای نیک و عملی کردن دستورات خداوند در قرآن کریم، شکرگزار خداوند متعال، به خاطر فرو فرستادن نعمت های گسترده برای انسان ها باشند.
https://taghribnews.com/vdcc0pqsm2bqms8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی