تاریخ انتشار۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹
کد مطلب : 263536
​نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

بیانات رهبری راهگشای مردم و مسئولان در برابر مشکلات داخلی و بین‌ المللی است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر توجه ویژه مردم و مسئولان نسبت به بیانات رهبری در آغاز سال جدید شمسی تأکید کرد و گفت: منویات معظم له راهگشای مردم و مسئولان در برابر مشکلات داخلی و بین‌ المللی است.
بیانات رهبری راهگشای مردم و مسئولان در برابر مشکلات داخلی و بین‌ المللی است
ماموستا فایق رستمی در گفت ‌و گو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار کرد: طی سنوات اخیر شاهد نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بوده ایم که همواره منویات ایشان راهگشای مردم و مسئولان در آن سال و سنوات آتی بوده است.

وی افزود: امسال نیز با توجه به ضرورت اقتصاد مقاومتی و مبحث اشتغال و تولید ملی از سوی رهبری نقشه راهی برای همه مسئولان و اقشار مردم ترسیم شده است که باید منویات ایشان را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و برای عزت و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه تولید و اشتغال شاهد تأکید مقام معظم رهبری بر این دو مبحث مهم در پیام نوروزیشان بودیم که این امر پیام بزرگی را برای مسئولان کشور در خصوص فراهم کردن زمینه های لازم برای توسعه اشتغال جوانان و تقویت تولید ملی دارد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان ملی و استانی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بستر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند تا شاهد تحقق منویات رهبری در این خصوص باشیم.

وی افزود: قدرتمند بودن بخش تولید در هر کشوری موجب رفع مشکل بیکاری و تقویت اقتصاد در آن کشور می ‌شود لذا باید از همه ظرفیت های موجود در استان های مختلف کشور بهره بگیریم و استان هایی همچون کردستان با مزایا و منابع غنی طبیعی و نیروی انسانی توانمند و تحصیلکرده باید به صورت ویژه نگریسته شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از بیکاری و پایین بودن سطح درآمد سرانه در کردستان به عنوان مشکل اساسی این استان نام برد و خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری نسبت به رفع این دغدغه ها در این استان مرزی و مستعد شد.
https://taghribnews.com/vdcc11qie2bqep8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی