تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 273030

مومنان گلستانی میوه های شاداب استجابت را در مصلی های نماز عید فطر چیدند

ماه مبارک رمضان پس از 30 روز روزه داری امت اسلامی به اتمام رسید و کسانی که توانستند در این ایام مبارک با روزه داری، با خواندن نمازهای واجب و مستحبی، تلاوت آیات الهی و ذکر و یاد خداوند سربلند از این ضیافت الهی بیرون بیایند سزاوار پاداش بزرگی هستند که خداوند متعال در روز عید سعید فطر که شبیه ترین روزها به روز بزرگ قیامت است پاداش نیکویی برای بندگان مومن و با تقوای خویش آماده کرده است.
مومنان گلستانی میوه های شاداب استجابت را در مصلی های نماز عید فطر چیدند
نماز عید سعید فطر در بین اهل سنت و اهل تشیع استان گلستان با شکوه و عظمت خاصی در مصلی ها برگزار شد همه آمده بودند تا میوه های شاداب استجابت را بچینند.

جامعه مومن و متعهد به اسلام و قرآن مایه افتخار علما و روحانیون است

امام جمعه اهل سنت آق قلا، گفت: وقتی می بینیم جامعه ما به دین اسلام و قرآن کریم ارج و بها می دهند این افتخاری بس بزرگ برای ما علما و روحانیون است.
«آخوند عبدالحی میرزاعلی» در نماز عید سعید فطر آق قلا، اظهار کرد: مردم مومن در ماه مبارک رمضان یک ماه به عبادت مشغول بودند و این ثابت قدمی مردم در انجام عبادات و تکالیف دینی مایه مباهات و افتخاری برای بزرگان دین است.
به گفته وی؛ پایبندی مردم به اخلاق و رفتار اسلامی نتیجه تلاش و زحمات عالمان دین است که برای احیا راه و سنت نبی مکرم اسلام (ص) شب و روز نمی شناسند.

تمسک به ریسمان الهی سبب توسعه اسلام است

امام جمعه اهل سنت، چنارلی، گفت: چنگ زدن به ریسمان های الهی از مهمترین راهکارهای تحقق وحدت و همگرایی اسلامی است.
«آخوند اسماعیل قدیری» در نماز عید سعید فطر چنارلی، اظهار کرد: قرآن کریم در آیات146 و 175 نساء و 101 آل‏عمران به صورت صریح‏ با دعوت به وحدت و اتحاد، به مومنان در مورد تفرقه هشدار داده و تمام آنها را به چنگ زدن به ریسمان الهی فراخوانده است.
به گفته وی؛ قرآن، خود نیز از مؤمنان خواسته است تا در منازعات و اختلافات خود، به خداوند رجوع کنند.
به گفته وی؛ علت عقب ماندگی و قهقهرای امروز جوامع اسلامی عقب ماندن از اسلام و قرآن است.
 
https://taghribnews.com/vdcc11qix2bqmx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی