تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۸
کد مطلب : 289538
مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی:

سپاه بازوی مسلح نظام برای پاسداری از ارزش های اسلامی است

تنا - استان گلستان
مدرس حوزه علمیه اهل سنت ضیائیه شهر فراغی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی مسلح و مقتدر برای پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سپاه بازوی مسلح نظام برای پاسداری از ارزش های اسلامی است
«آخوند عبدالجلیل فرهمند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به اتهام جدید آمریکا به سپاه پاسداران، اظهار کرد: کسانی که این سخنان سخیف را نسبت به سپاه روا می دارند نمی دانند که این نهاد مقدس قدرت بی نظیر خود را به پاس پشتیبانی های مردم بدست آورده است.

به گفته وی؛ نهاد پرتوان سپاه از همان بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر آن امام خمینی (ره) برای محافظت از آرمان های شهداء و انقلاب اسلامی ایجاد شده بود.

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اذعان بر اینکه امروز نام و اقتدار سپاه لرزه بر اندام همه دشمنان می اندازد، تصریح کرد: اقتدار، سربلندی و بالندگی
امروز میهن اسلامی به جهت حمایت و پشتیبانی سپاه از این سرزمین شهید پرور بوده است.

وی، افزود: امروز استکبار جهانی از گسترش تفکرات سپاهی و بسیجی انقلاب در دنیا وحشت کرده و برای جلوگیری از آن فکرها می کند.

به گفته وی؛ اتحاد و انسجامی که بین ملت و نیروهای نظامی کشور بوجود آمده محصول اعتماد و اطمینان خاطر طرفین از همدیگر بوده است؛ زیرا ملت می داند که نیروهای ارتشی و سپاهی حافظ آنها هستند و خیانتی روا نمی دارند.

آخوند فرهمند با اعلام اینکه قدرتی که پشتیبان مردمی داشته باشد خللی در آن بوجود نخواهد آمد، بیان کرد: سپاه قدرت اصلی خود را به برکت خون شهداء و تکیه آحاد مردم بدست آورده است و روز به روز بر این قدرت الهی آن افزوده می شود.

وی، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حمایت از مردم فهیم ایران، از همه ملت های مظلوم و ستمدیده جهان که تحت ظلم مستکبران جهان قرار گرفته اند حمایت و پشتیبانی می کند.
https://taghribnews.com/vdcc1oqi42bq4p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی