تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 259432
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت بازخوانی دستاوردهای انقلاب است

تنا - گلستان
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: در عصر حاضر بحث اتحاد و همبستگی اسلامی باید بیش از هر چیز دیگری مورد توجه مسلمانان باشد.
ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت بازخوانی دستاوردهای انقلاب است
 ه گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه» در نشست ائمه جمعه و جماعات بخش مرزی اینچه برون با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: خدا رحمت کند حضرت امام راحل را که فرمودند: «اگر 124 هزار پیامبر یک جا جمع بشوند، دعوا نمی شود، چون هدف و راهشان یکی است و همه در یک مسیر بودند».
به گفته وی؛ پرداختن به مقوله اتحاد ملی و وحدت اسلامی به لحاظ  اهميت و نقش آن در پيروزی انقلاب اسلامی، تداوم آن و تثبيت نظام قابل بررسی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اذعان بر اینکه ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت بازخوانی دستاوردهای انقلاب است، ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب را می توان برای نسل جدید بخصوص نسل سوم و چهارم بیان کرد؛ البته بیان شرایط قبل از پیروزی انقلاب برای خیلی ها قابل باور و قابل درک نیست.
وی، ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است، بعنوان کسی که هم در انقلاب بود و هم اینکه بارها شرایط سخت قبل از انقلاب را لمس کرده و شاهد بودم خیلی ها می گفتند امکان ندارد انقلاب به پیروزی برسد و امام آمد و فرمود انقلاب انفجار نور و معجزه الهی بود.
به گفته وی؛ انقلاب اسلامی فقط اسلام را زنده نکرد؛ بلکه همه ادیان الهی را نیز احیاء کرد، یعنی دین وارد زندگی مردم شده و دوباره گرایش به دین و معنویت در جوامع بشری تقویت شد.
حجت الاسلام خیرخواه با اشاره به تغییر یافتن شرایط تبلیغ در عصرکنونی، اظهار کرد: علما و روحانیون بعنوان مرزبانان جغرافیایی این منطقه و هم مرزبانان عقاید و باور و اندیشه مردم، شریعت ناب اسلامی را همانطور که پیامبر بزرگ اسلام (ص) آورده به مردم معرفی نمایند.
وی، افزود: روحانیون و مبلغین دین باید سطح علمی و دانش خود را ارتقا دهند، امروز آن چیزی که ما روحانیون باید به آن  توجه داشته باشیم و به آن بپردازیم این است که در جامعه اثرگذار باشیم.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه وظیفه داریم با استفاده از ابزارهای تبلیغی روز، توطئه های دشمنان را خنثی و شاهد تحقق وعده خداوند مبنی بر پیروزی مومنین بر کفر و شرک باشیم، گفت: از روز اول دشمن توطئه هایی داشته چه داخلی و چه خارجی و درصدد این بود که با اختلافات داخلی انقلاب را از اهداف اصلی منحرف سازد؛ اما با عنایت خداوند و درایت و پیش بینی حضرت امام و مقام معظم رهبری این انقلاب هدایت و به سر مقصود اصلی خواهد رسید.
وی، افزود: مبارزات انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که دشمن در بلاد اسلامی با آن مواجه شد؛ زیرا انقلاب اسلامی همه معادلات آنها را بر هم زد و امروزه شاهد آن هستیم که پس از گذشت 37 سال انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات، تحریم ها و فشارها به اوج قدرت رسیده و دشمن در ضعف و زبونی قرار گرفته است.
به گفته وی؛ بمباران فرهنگی بسیار گسترده تر از بمباران با انواع بمب ها است؛ زیرا در یک لحظه باورهای اقشار جامعه بویژه نسل جوان مورد هدف قرار می گیرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcc1oqii2bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی