تاریخ انتشار۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 235834

محدودیت های رژیم ال خلیفه برای شیخ علی سلمان/در خواست برای ادامه حمایت از شیخ عیسی قاسم

همسر شیخ «علی سلمان» اعلام کرد وی از برقراری تماس با خانواده‌اش منع شده است.
محدودیت های رژیم ال خلیفه برای شیخ علی سلمان/در خواست برای ادامه حمایت از شیخ عیسی قاسم
همسر «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد در تماسی که یکی از خانواده‌های رهبران بازداشت شده بحرین با وی داشته٬ به وی اطلاع داده‌اند اداره زندان «جو» همسرش را از برقراری تماس با خانواده‌اش منع کرده است.
بر اساس گزارش وبگاه «بحرین الیوم»، طرف‌های نزدیک به خانواده‌های رهبران بازداشتی بحرینی اعلام کردند این ممنوعیت تماس احتمالا به دلیل بیانیه 13 تن از این رهبران بوده است که در آن با شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان اعلام همبستگی کرده‌اند.
در همین حال در پی لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم و تهدیدات رژیم ال خلیفه٬ائتلاف جوانان 14 فوریه از نیروهای انقلابی مخالف در بحرین خواست تا در دام جنگ روانی رژیم آل خلیفه گرفتار نشوند.به گزارش العالم، این ائتلاف،        چهارشنبه با صدور بیانیه ای گفت: آل خلیفه گاهی برای ایجاد رعب و وحشت شایعاتی منتشر می کند و گاهی نیز شماری از یگان های نظامی خود را در معابر عمومی مستقر می کند و با این جنگ روانی می خواهد در میان مردمی که به سوی منزل آیت الله عیسی قاسم رهسپارند و قصد تحصن در آنجا را دارند، ترس و وحشت ایجاد کند.
بیانیه مزبور بر ادامه تحصن نامحدود در شهرک الدرّاز، محل سکونت آیت الله عیسی قاسم، تاکید کرد و از مردم خواست تا محاصره اعمال شده در گذرگاه های مختلف در این شهرک را در هم شکسته و با در پیش گرفتن جاده های فرعی و مزرعه ها به سمت منطقه تحصن پیش روند.
ائتلاف جوانان 14 فوریه، حرکت به سمت منطقه تحصن را "پیشروی مقدس" توصیف کرد؛ زیرا این پیشروی به خاطر دین و عقیده و پیروزی ارزشها و عزت و کرامت است.
بیانیه این ائتلاف، رژیم آل خلیفه را از بکارگیری ابزارهای سرکوب و توسل به زور جهت برهم زدن تحصن برحذر داشت و تاکید کرد: مردم بحرین آماده جانشفانی و فداکاری برای دستیابی به عزت و کرامت خود هستند و حمله به شیخ عیسی قاسم در واقع به مثابه هدف قرار دادن طائفه شیعه و موجودیتش در این سرزمین است.
در این بیانیه، هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم با لغو تابعیت و تلاش برای تبعید اجباری وی را یک تصمیم " جنون آمیز و متهورانه " توصیف شده که با مخالفت و رویارویی در داخل و خارج بحرین مواجه خواهد شد.
ائتلاف جوانان 14 فوریه در ادامه، دولت آمریکا و انگلیس را مسؤول ریخته شدن هر قطره خون در بحرین دانست و از این دو کشور خواست تا از ادامه حمایت خود از "حمد" دیکتاتور بحرین و باند تروریست او دست بردارند.
https://taghribnews.com/vdcc1pqi02bq148.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی