تاریخ انتشار۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 225231

اسناد مقابله مستقیم رئيس جمهوري فراري يمن با ملت

جنبش انصارالله يمن: عبد ربه منصور هادي رئيس جمهوري فراري يمن مستقيم وارد عرصه ميداني شده و به مقابله و سرکوب ملت يمن و انقلاب مسالمت آميز آن برخاسته است.
اسناد مقابله مستقیم رئيس جمهوري فراري يمن با ملت
به گزارش خبرگزاري تقریب (تنا) «علي عبدالمجيد»، عضو دفتر سياسي جنبش انصارالله گفت: دستگاه قضايي يمن اسنادی دارد که دست داشتن هادي در عمليات‌هاي تروريستي و هدايت جنگ و تشکيل گروه‌هاي تروريستي که اقدام به کشتار مردم يمن کردند، را ثابت مي‌کند.

عبد المجيد افزود: با وجود اين مستندات هادي نمي‌تواند، نقش خود را در نابودي کشور با حمايت‌هاي لجستيکي و اطلاعاتي‌اش انکار کند و انصارالله پرونده جنايي هادي و شبه نظاميان وابسته به وي را ارائه خواهد کرد.

اين عضو جنبش انصارالله همچنين عربستان را به آموزش عناصر مسلح و برنامه ريزي براي عمليات‌هاي تروريستي در خاک يمن متهم و تاکيدکرد: مستندات و مدارک موجود در اين‌باره نيز به شوراي امنيت ارائه خواهد شد و خواهان اتخاذ تدابير حقوقي در اين خصوص هستيم.

سرهنگ «حسن الموري» از فرماندهان ارتش یمن هم تاکيدکرد: عربستان در پشت پرده آموزش گروه‌هاي تروريستي در يمن است و ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن خود را ملزم به مقابله با اين پديده مي‌دانند و معتقدند رياض به تهديدي عليه سراسر منطقه تبديل شده است.

 
https://taghribnews.com/vdcc1pqis2bqii8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی