تاریخ انتشار۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 210138
امام جمعه اهل سنت يکه سعود:

حضرت محمد(ص) رسول مودت، وحدت و رحمة للعالمین بود

امام جمعه اهل سنت يکه سعود از توابع شهرستان راز و رجگلان گفت: همه مسلمانانی که داعیه پیروی از رسول گرامی اسلام را دارند می بایست با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند و این اتحاد خود را نیز در عمل در برابر دشمنان نشان دهند.
حضرت محمد(ص) رسول مودت، وحدت و رحمة للعالمین بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند صمدي" امام جمعه اهل سنت يکه سعود از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: تعصب های بی جا یکی از موانع تحقق وحدت مناسب در بین مسلمانان است در حالی که مسلمانان اشتراکات فراوانی از جمله خدا، کتاب آسمانی و پیامبر اکرم(ص) دارند و تکیه بر این اشتراکات سبب همبستگی و وحدت آنها می شود.

 آخوند صمدي تصريح کرد: کسي که ادعاي مسلماني کند ولي نسبت به امر وحدت مخالف باشد و يا حتي بي توجهي کند، وظايف مسلماني خود را به خوبي انجام نداده است. 

وي بيان داشت: باید مسلمانان با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند، تا دشمنان متوجه وجود اتحاد میان آنها شوند؛ زیرا همیشه توطئه‌های دشمنان آنها را تهدیدمی‌کند.

آخوند صمدی افزود: باید میان این دو مذهب اتحاد و یکپارچگی وجود داشته باشد و با این اتحاد مشت محکمی به دهان دشمنان زده شود.

امام جمعه اهل سنت جرگلان همچنين اضافه کرد: نماز به سبب این که ستون دین و دینداری، مرز میان اسلام و کفر و حقیقت بندگی است، نخستین فریضه و واجب در اسلام است. 

وي گفت: انسان بی نماز حتی در درون قبر نیز در آسایش نبوده وقبر به آن ندا می دهد که چرا دستورات پروردگارت را به خاطر لذت و شهوت های دنیا ترک کردی در این صورت زمین نیزآن را تحمل نکرده و روحش در عذاب است. 

در پایان آخوند صمدي، با قرائت آیه ای از کلام خداوند متعال سلامتی و طول عمرفراوان برای ولی امرمسلمین جهان وکلیه خادمین و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان آرزومند شدند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcc1xqi42bqss8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی