تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 190537

اتحادیه رادیوها و تلویزیون های فلسطین خواستار محاکمه رژيم صهيونيستی شد

اتحادیه رادیوها و تلویزیون های فلسطین امروز یکشنبه خواستار محاکمه سران تل آویو در دادگاه های بین المللی به علت کشتار 17 خبرنگار فلسطینی در جریان جنگ اخیر غزه شد.
اتحادیه رادیوها و تلویزیون های فلسطین خواستار محاکمه رژيم صهيونيستی شد
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، این اتحادیه با انتشار گزارشی ویژه به مناسبت روز جهانی آزادی فعالیت رسانه ای اعلام کرد: خبرنگاران فلسطین شرایط رقت باری را تجربه می کنند، آنان از ابتدایی ترین حقوق خود برای پوشش آزادانه رخدادها درچارچوب آنچه که درقوانین بین المللی و منشورهای حقوق بشر تعریف شده است، محرومند.
 
در بخش دیگر این گزارش می خوانیم که نیروهای صهیونیستی به ده ها خبرنگار فلسطینی که خود را برای گرامیداشت روز جهانی آزادی فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی در نزدیکی شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری آماده می کردند، حمله ور شدند و دراین جنایت شماری ازجمله عبدالناصر النجار رئیس اتحادیه خبرنگاران فلسطین زخمی شدند.
 
این اتحادیه ضمن اشاره به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در جریان جنگ اخیر غزه، افزود: این اقدام به شهادت 17 خبرنگار و فعال رسانه ای انجامید و ده ها نفر هم زخمی شدند، دشمن صهیونیستی در جریان این جنگ چندین نهاد رسانه ای را بمباران کرد.
 
اتحادیه مذکور خاطرنشان ساخت: به رغم تلاش های مکرر رژیم صهیونیستی در زمینه طفره رفتن از مسئولیت خویش و عوام فریبی در زمینه شهدای عرصه رسانه و ماهیت فعالیت آنان، ولی فعالان رسانه ای قربانی جنایات اسرائیل گواهان ددمنشی اسرائیل هستند. 
 
 
https://taghribnews.com/vdcc1xqsm2bqop8.ala2.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی