>> تظاهرات گسترده مردم نیجریه در حمایت از شیخ عیسی قاسم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 254789

تظاهرات گسترده مردم نیجریه در حمایت از شیخ عیسی قاسم

مردم نیجریه با برگزاری تظاهرات گسترده ای حمایت خود را از شیخ «عیسی قاسم» عالی­ترین مرجع دینی بحرین اعلام و هدف قرار دادن طرفداران او را محکوم کردند.
تظاهرات گسترده مردم نیجریه در حمایت از شیخ عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق­‌الأوسط، شهر "کانو" بزرگ­ترین شهر نیجریه دیروز(جمعه) پس از اقامه نماز جمعه، شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی بود.
 
شیخ «سنوسی عبدالقادر کانو» سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه در این باره گفت: ما یورش نیرو­های امنیتی بحرین به محل تحصن طرفداران شیخ عیسی قاسم (رهبر معنوی انقلاب بحرین) را محکوم می­‌کنیم.
 
شیخ سنوسی همچنین تاکید کرد: ما لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم و استمرار ظلم علیه شیعیان در بحرین را محکوم
می­کنیم.
 
تظاهرکنندگان نیجریه همچنین آل سعود را به حمایت از دولت بحرین برای هدف قرار دادن تحصن­‌کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم متهم کردند.
 
نیروهای امنیتی بحرین چهارشنبه گذشته به منطقه الدراز و محل تحصن طرفداران شیخ عیسی قاسم در مقابل منزل وی یورش برده و پس از درگیری با تعدادی از آنها از این محل عقب­ نشینی کردند.
 
از 21 ژوئن گذشته به دنبال تحصن مردم در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم، عالی ترین مرجع دینی بحرین که در اعتراض به لغو تابعیت وی صورت گرفت، خودروهای نظامی و زرهی رژیم آل خلیفه منطقه الدراز را به محاصره خود درآورده اند.
 
بر پایه این گزارش، مسئولان امنیتی همچنین از ورود افراد متفرقه به منطقه الدراز ممانعت می‌کنند و علاوه بر آن اینترنت این منطقه هر شب قطع بوده و از ورود کامیون‌های حامل مواد غذایی و آب جلوگیری می‌کنند و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و شرکت‌ها و موسسات در این منطقه شده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcc40qio2bqpm8.ala2.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی