تاریخ انتشار۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 283084
روحانی اهل سنت شهرستان اشنویه:

​نسل کشی مسلمانان نقشه شوم و پلید استکبار جهانی است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه موقت اشنویه گفت: نسل کشی مسلمانان، به آتش کشیدن آنان و قتل عام کودکان و زنان نقشه شوم و پلید استکبار جهانی است.
​نسل کشی مسلمانان نقشه شوم و پلید استکبار جهانی است
ماموستا ملاصلاح نیرومند در گفت و گو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: امروز همه می دانند که آنچه در میانمار و روهینگیا روی می دهد به سفارش، توصیه و همکاری دولت های مستبد و ایادی کفر از جمله رژیم آمریکا و دولت نامشروع اسراییل است.

وی با بیان اینکه فاجعه بزرگ انسانی در میانمار در حال وقوع است و دنیای اسلام نمی‌تواند سکوت کند، نسبت به سکوت و کوتاهی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در برابر جنایت علیه مسلمانان میانمار انتقاد و اظهار کرد: انتظار مسلمانان از مجامع بین المللی و سازمان همکاری اسلامی این است که به هر شکل ممکن در راستای رفع ظلم و استبداد و رساندن صدای مظلومین و مسلمین میانمار به گوش جهانیان از هیچ گونه اقدام بشردوستانه ای دریغ نکنند.

نیرومند با بیان اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه وسنی از هیچ تلاشی فروگذار نیست، تنها راه حل پایان دادن به این فجایع دردناک را اتحاد و وحدت مسلمانان عنوان و خاطرنشان کرد: مقابله با جنایت علیه مسلمانان مستلزم وجود اتحاد در جهان اسلام است.

امام جمعه موقت اشنویه ادامه داد: مسلمانان باید همواره قرآن را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و با محکومیت این جنایات بزرگ در میانمار به یاری برادران و خواهران دینی خود بشتابند.

این روحانی اهل سنت شهرستان اشنویه امنیت حاکم در جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین نعمت خدادادی ذکر و تصریح کرد: امروز مردم ایران زمین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، با هدایت مقام معظم رهبری و تلاش ارگان های امنیتی و انتظامی از نعمت امنیت برخوردار است و برای حفظ و بقای این نعمت که باارزش ترین نعمت هاست بر همه ما واجب است شکر خدای متعال را به جای آوریم و در راستای استمرار این نعمت از هر گونه تلاشی دریغ نکنیم.
https://taghribnews.com/vdcc41qi02bq4x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی