تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 283787
//جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف اشرف//(2)

​بررسی مسئله قدس در رسانه های عربی، در جشنواره بین المللی الغدیر

مدیر جشنواره بین المللی الغدیر از برگزاری نشست هایی در رابطه با مقابله با اندیشه افراطی و تروریسم و همچنین مسئله قدس در رسانه های عربی خبر داد.
​بررسی مسئله قدس در رسانه های عربی، در جشنواره بین المللی الغدیر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مضر البکاء" مدیر یازدهمین جشنواره بین المللی رسانه ای الغدیر که در نجف اشرف در حال برگزاری است، در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: در خلال این جشنواره چند نشست با عناوین مختلف از جمله "مبارزه با اندیشه افراطی و تروریسم"، "مسئله قدس در رسانه های عربی"، "رسانه پس از جنگ و پیروزی" و "نقش زن و خانواده در رسانه ها" با حضور نزدیک به 600 شخصیت رسانه ای و فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه مقاومت به دنبال پیروزی ها در میدان جنگ، پیروز شده است، خاطرنشان کرد: این نسل بر اساس آن تربیت شده است که جهان غرب را به عنوان یک تمدن به حساب می آورد اما ما آنها را به این مسئله توجه می دهیم که جهان غرب فتنه می کارد و به همراهان خود سلاح می رساند تا زنان و کودکان را به قتل برسانند. اما مبارزان و نیروهای مقاومت آخرین ماسک های دروغین تمدن غرب را فاش کرده اند.

البکاء افزود: دشمن نمی داند که وقتی عرصه بر ما تنگ می شود و زندگی بر ما سخت می شود، ایمان همراه با پیروزی در وجود ما باقی می ماند، و عامل نشست امروز نیز چیزی جز ریشه های این ایمان نیست.

وی در پایان از اختصاص محلی در این نمایشگاه برای تقدیر از نقش قهرمانان عراقی در مبارزه با تکفیر و تروریسم در عراق خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد، روز شنبه که آخرین روز برگزاری این جشنواره است،590 اثر ارائه شده به این جشنواره در تمام موضوعات و زمینه ها اعلام خواهند شد.
https://taghribnews.com/vdcc41qim2bq4m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی