تاریخ انتشار۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 163582

راه اندازی فروشگاههای عرضه لباس اسلامی در تهران

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس از راه اندازی ۲۵۰ فروشگاه عرضه لباس اسلامی در تهران تا آخر امسال خبر داد.
راه اندازی فروشگاههای عرضه لباس اسلامی در تهران
"حمید قبادی" در برنامه گفتگوی ویژه خبری یک شنبه شب شبکه دوم سیما، افزایش تنوع لباس برای کمک به انتخاب مردم و آسان کردن دسترسی را بهترین پاسخ برای نیاز جامعه دانست و گفت: مد و لباس یک فرآیند است که یک روزه شروع یا خاتمه پیدا نمی کند، در دنیا هم جریان مد، جریانی هدفمند، حساب شده و تعریف شده است.

وی افزود: مسئول برخورد با گروههای زیرزمینی تولید لباس های نامطلوب براساس قانون نظامات صنفی و مرکز اصناف کشور به عنوان دستگاه ناظر است، البته وزارت ارشاد هم کمک می کند.

قبادی تصریح کرد: ما باید ضمن برخورد با تولیدکنندگان مخرب، کار خوب هم عرضه کنیم.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس با معرفی فروشگاه آناهیتا در میدان هفت تیر تهران به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده لباس های متنوع مبتنی بر الگوهای اسلامی گفت: خبر خوب این است که براساس تفاهم نامه امضا شده پس از ماه مبارک رمضان امور اجرایی تاسیس ۲۵۰ فروشگاه عرضه لباس اسلامی در مرکز تهران و در تقاطع خیابان ولی عصر و طالقانی با سرمایه ای بالغ بر۱۰۰۰ میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد.

در این گفتگو شهباز حسن پور، رئیس فراکسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی با رد قاچاق بودن ۹۹ درصد لباس های خارجی موجود در بازار گفت: خوشبختانه در کشور حرکت های بسیار خوبی در چند سال گذشته با تلاش اصناف متعهد آغاز شده است و ما گام های اساسی و ارزشمندی در تولید برداشته ایم.

وی افزود: هر جا حضور و مشارکت مردم را داشتیم موفقیت های بسیار خوبی را هم شاهد بوده ایم.

حسن پور با اعلام مخالفت با برخورد فیزیکی و بی نتیجه دانستن بخش نامه و دستورالعمل تصریح کرد: باید ضمن آن که هر کس به وظیفه خود عمل می کند، همه آحاد مردم در امر به معروف و نهی از منکر سهیم باشند.

سرهنگ هلالی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی کشور هم در این گفتگو با تاکید بر نظارت های دقیق در سراسر کشور گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین وزارت ارشاد، صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه کشوری پوشاک وجود دارد و در تهران و ۱۰ کلان شهر کشور نظارت ها در حال انجام است.

وی افزود: برخوردها نیز در چارچوب قانون انجام می شود البته برای فرهنگ سازی ما نیازمند کار فرهنگی هستیم و صرف کار انتظامی و برخورد به تنهایی جوابگو نیست.
https://taghribnews.com/vdcc41qsi2bqep8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی