تاریخ انتشار۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 173482

کنفرانس حمایت از فلسطین در دانشگاه وست مینستر انگلیس

تنا-لندن
پس از رای نمادین نمایندگان مجلس انگلیس در شناسایی دولت مستقل فلسطین، اتحادیه دانشجویان فلسطینی در بریتانیا، گام های بعدی را بررسی می کند.
کنفرانس حمایت از فلسطین در دانشگاه وست مینستر انگلیس
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، اتحادیه دانشجویان فلسطینی در بریتانیا ( (GUPS UK) و انجمن همدردی با فلسطینیان (Palestinian Solidarity Society)، روز جمعه 23 آبان، در کنفرانسی در دانشگاه وست مینستر در لندن، به بررسی گام های بعدی در این باره خواهد پرداخت. مارتین لینتون (Martin Linton)، نماینده حزب کارگر از لندن، سارا اپس (Sara Apps)، از ائتلاف همدردی با فلسطین (Palestine Solidarity Campaign) و شماری از دیپلمات های بریتانیایی و فلسطینی، در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
 مجلس بریتانیا ماه پیش با 274 رای موافق و 12 رای مخالف، شناسایی کشور فلسطین را به دولت این کشور توصیه کرد. از آنجایی که حزب کارگر از اعضایش خواسته بود تا به این طرح رای مثبت دهند، انتظار می رود تا در صورت پیروزی این حزب در انتخابات سراسری سال آینده میلادی، شناسایی فلسطین، به صورت عملی در بریتانیا اجرا شود. نکته جالب این است که حتی احزاب دیگر حامی اسرائیل همچون حزب محافظه کار نیز نتوانستند با این طرح مخالفت کنند و نهایتا در رای گیری شرکت نکردند.
در این نشست درباره ابعاد مثبت و منفی رای گیری مجلس بریتانیا درباره شناسایی فلسطین، نفرت افکار عمومی جهانی از اقدامات اسرائیل و نقش آن رژیم در مسدود کردن گفتگوها و نیز جنایات در غزه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  
https://taghribnews.com/vdcc41qsi2bqm08.ala2.html
مرجع : اتحادیه دانشجویان فلسطینی در بریتانیا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی