تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : 272284

​فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: قدرت ایران منبعث از اتحاد است/ امام جمعه اشنویه: داعش سنی نیست

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قدرت ایران منبعث از وحدت و اتحاد است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند همیشه به دنیا ثابت کردند همیشه و در همه حال پشت نظام و مسئولان آن و نیروهای مقتدر مسلح ایستاده اند.
​فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: قدرت ایران منبعث از اتحاد است/ امام جمعه اشنویه: داعش سنی نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سردار عابدین خرم امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اشنویه اظهار داشت: ایران یکپارچه و متحد در برابر تمام اقدامات دشمن پاسخ کوبنده و محکم دارد.

وی با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه نشان‌دهنده قدرت بالای جمهوری اسلامی بود، افزود: عملیات موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه نشان داد که ما به هرگونه دست‌اندازی به کشورمان با مدرن‌ترین تجهیزات نظامی پاسخ محکم و کوبنده‌ای خواهیم داد.

عابدین خرم اضافه کرد: عملیات موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش نمونه ای کوچک از اقتدار و قدرت فراگیر نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا است.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و امنیتی ایران در بالاترین سطح آمادگی هستند، تصریح کرد: مبارزه با اقدامات تروریستی در جنوب، شرق و در غرب کشور قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاند.

امام جمعه شهرستان اشنویه نیز در این مراسم گفت: داعش به دنبال خدشه به وحدت ایرانیان است و بدون تردید داعش اهل سنت نیست.

ماموستا سید مصطفی خاتمی با بیان اینکه همه علمای اهل سنت اتفاق نظر داریم که تکفیری ها اهل سنت نیستند و در اسلام جایی ندارند، تصریح کرد: به هیچ وجه اهل‌سنت با تفکر و اقدامات گروهک تروریستی داعش موافق و همسو نبوده و هر فرد اهل‌سنت خود را به عنوان یک شهروند ایرانی تابع قوانین می‌داند.

وی با اشاره به اینکه پاسخ کوبنده فرزندان و سپاهیان این مملکت در عملیات موشکی به مواضع استکبار و داعش را به همه ایرانیان تبریک می گویم، گفت: همه اقوام و مذاهب در ایران اسلامی برادر و برابر و متحد هستند و در همه صحنه ها حضور یکپارچه دارند.

خاتمی افزود: داعش خوی وحشی گری داشته و عقاید آنها نیز خارج از اسلام است.

در این مراسم از خدمات فرمانده سابق سپاه اشنویه سرهنگ یوسف عابدی قدردانی و سرهنگ پاسدارعلی حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه معرفی شد.
https://taghribnews.com/vdcc4iqi02bqmi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی