تاریخ انتشار۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 260386
سخنگوی وزارت خارجه:

تحقق یک حرکت بین‌المللی علیه ترور و خشونت الزامی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در ایالت سند پاکستان گفت: تحقق یک حرکت همه جانبه بین المللی علیه ترور، خشونت و افراطی گری در همه نقاط جهان الزامی است.
تحقق یک حرکت بین‌المللی علیه ترور و خشونت الزامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به دنبال عملیات تروریستی و انتحاری شب گذشته در ایالت سند پاکستان که دهها کشته و مجروح بر جای گذاشت، "بهرام قاسمی "سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید اینگونه حملات بیرحمانه و وحشیانه، با دولت، ملت و  تمامی بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.

قاسمی خاطر نشان کرد: استفاده ابزاری از ترور و دهشت افکنی برای تأمین اغراض سیاسی، پلید ترین شیوه در سپهر سیاست است که منطقه و جهان را ناآرام، نا امن و بی ثبات کرده است.

امروز  وقت آن است جهان و جهانیان بیش از گذشته به خود آیند و با اقدامات عملی و هماهنگ و به دور از استاندارد های دو گانه برای همیشه سایه شوم ترور و کشتار بی گناهان را از سر بشریت دور کنند،  جهان باید بداند و به خاطر داشته باشد که جان تمامی انسان ها در همه نقاط جهان به یک میزان ارزشمند است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری مسؤولیت همه کشورها و سازمان های بین المللی در این زمینه افزود: لازم است حرکتی گسترده  و جهانی علیه ترور، خشونت و افراطی گری برپا شود  و همه دولتها و ملت های صلح جو بدان بپیوندند.

 وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در گذشته مطرح کرده است راه نجات جهانیان و ممانعت از یک بی ثباتی که همه را با هم  در خود فرو خواهد برد، مقابله بی امان با این بلیّه قرن و اجماع جهانی علیه افراطی گری و تروریسم و خشکاندن ریشه های فرهنگی آن است و در این زمینه همچنان آماده همراهی و همکاری در این هدف مقدس  است.
 
https://taghribnews.com/vdcc4xqie2bqe18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی