تاریخ انتشار۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 288665
وزیر کشور :

​ایران در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری اقدام می کند/ وحدت و انسجام یکی از اصول مهم دولت است

وزیر کشور گفت: ایران هیچ دخالتی در منطقه نداشته و تنها در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری تروریستی اقدام می کند.
​ایران در برابر یاغی گری های گروه های تکفیری اقدام می کند/ وحدت و انسجام یکی از اصول مهم دولت است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری، همدلی مجلس شورای اسلامی و تلاش های وزارت امور خارجه در احیای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی بسیار موثر است و باید این همدلی و همراهی روز به روز افزایش یابد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ادبیات و سخنان روز گذشته رئیس جمهور آمریکا ناشی از ضعف او بود، اضافه کرد: بعد از صحبت ترامپ، کشورهای قدرتمند دنیا اظهارات وی را رد کرده و بر حق ایران و استمرار برجام تاکید کردند که این امر موفقیتی کم نظیر برای کشورمان به شمار می رود.

وزیر کشور ادامه داد: آنها در اظهاراتی تاریخ را هم تحریف می کنند و از اسمی جعلی برای خلیج همیشه فارس نام می برند.

وی با بیان اینکه طبق آموزه های دینی آنچه که سبب تقویت قدرت ملی است را تقویت می کنیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری استفاده از سلاح هسته ای را حرام می دانند ولی این به معنای تقویت نکردن سامانه های دفاعی کشور نیست؛ در زمانی که دشمنان ایران اقدام به خرید چندهزار میلیاردی اسلحه در منطقه می کنند، ایران باید برای دفاع از ملت خود نیز قدرت تدافعی خود را تقویت بخشد.

وزیر کشور گفت: وحدت و انسجام در استان یکی از اصول مهم دولت است و استاندار باید در این راستا تلاش کند.  

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هم در این مراسم گفت: ایجاد تعامل و ارتباط مناسب با علما و روحانیون توسط استاندار آذربایجان غربی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
https://taghribnews.com/vdcce4qip2bq4e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی