تاریخ انتشار۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 208861

بمباران 456 پایگاه متعلق به داعش در سوریه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه: جنگنده های ما از آغاز عملیات در 30 سپتامبر 2015 تاکنون 456 پایگاه گروه تروریستی داعش رادر سوریه هدف قرارداده اند.
بمباران 456 پایگاه  متعلق به داعش در سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  ژنرال "آندره کارتاپولف" دربیانیه ای اعلام کرد: پس از گذشت دوهفته از آغاز عملیات علیه تروریستها درسوریه، 669 سورتی پرواز داشته ایم که در نتیجه آن 456 هدف منهدم شد و ضربه ای سنگین به زیرساخت، سامانه تدارکات و فرماندهی گروههای تروریستی ازجمله داعش وارد کرد.

کارتاپولف ادامه داد: روحیه گروه های تروریستی ازجمله داعش به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است، تعداد زیادی از آنان گریخته اند و خشم آنان از سرکردگانشان نیز رو به افزایش است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه تصریح کرد: ما فقط به گروه هایی حمله می کنیم که جهان آنان را تروریست می داند، هواپیماهای ما درجنوب سوریه که براساس اطلاعات ما ارتش آزاد سوریه در آن مستقر است، فعالیتی ندارد.

این ژنرال روسی، نیروهای ائتلاف را به بمباران تأسیسات زیربنایی ضروری ارتش سوریه که برای اجرای عملیات زمینی استفاده می شود، متهم کرد و گفت: بمباران ائتلاف، به آن اندازه که مانعی در برابر نیروهای سوریه است، در برابر فعالیتهای داعش مانع ایجاد نمی کند.
https://taghribnews.com/vdcce4qis2bqx48.ala2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی