تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۱
کد مطلب : 267064
شیخ نعیم قاسم:

ایمان داریم که همه خاک فلسطین آزاد خواهد شد

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه «مقاومت روحیه پیروزی را در بین مردم گسترش و نشان داد که آزاد سازی فلسطین قابل تحقق است» گفت: ما ایمان داریم که فلسطین به طور کامل آزاد خواهد شد.
ایمان داریم که همه خاک فلسطین آزاد خواهد شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان که روز سه شنبه در جمع هیاتی از دست اندرکاران کمپین «بازگشت به فلسطین» سخن می گفت تصریح کرد: غرب برخلاف ادعاهایش هیچگاه به دنبال پیاده کردن حقوق بشر و مفاهیم عدالت خواهانه در بین دولت ها و ملت ها نبوده و نیت های واقعی آنها به مرور زمان برملا شده است.
 
وی افزود: آنها شکست می خورند چون گزینه ای در پیش گرفته اند که آینده درخشانی به دنبال ندارد و آنها را به سمت شکست و پسرفت و عقبگرد می کشاند.
 
این مقام ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد: ما از مقاومت در فلسطین به هر نحو که باشد چه از طریق مقاومت مسلحانه یا مقاومت با دعا، قلم، اسارت، تظاهرات، شلیک گلوله، زیر گرفتن با خودرو، سلاح سرد و... حمایت می کنیم.
 
شیخ قاسم خاطر نشان کرد: زندگی ملت فلسطین با انواع مقاومت عجین شده و مردم فلسطین همه روزه در حال مقاومت هستند. این باعث می شود امید فراوانی در دلها نسبت به پیروزی این مردم مقاوم و ایثارگر به وجود آید. شاید بتوان گفت ما هیچ مردمی به عظمت و ایثارگری ملت فلسطین در مبارزه علیه رژیم صهونیستی سراغ نداشته باشیم.
 
وی افزود: نقش ما این است که به عنوان مقاومت در کنار فلسطین قرار داشته باشیم. مقاومت کردن در کنار فلسطین نیازمند جرات و شجاعت است تا با تحکیم روابط با داخل فلسطین حقوق قانونی مردم فلسطین در آزادسازی خاک این کشور را در راه اهداف خود قرار دهد.
 
معاون دبیر کل حزب الله در ادامه به سه هدف بزرگی که مقاومت آن را محقق کرده اشاره کرد و گفت: اول اینکه رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخت و با وجود همه تلاش های صورت گرفته از زمان تشکیل سازمان ملل و تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 تا کنون اجازه برقراری ثبات را در آن نداد؛ تا جایی که اسرائیل تا کنون موفق به ترسیم مرزهای خود نشده است و نیز از نابودی مقاومت که تهدیدی برای موجودیت آن است عاجز و ناتوان مانده است.
 
شیخ نعیم قاسم درباره هدف دومی که مقاومت آن را محقق کرد نیز گفت: هدف دوم این بود که مقاومت، دیوارهای ترس و تسلیم شدن را شکست. این بدان معناست که مقاومت دروازه ای شد تا توان و انرژی موجود در کشورهای اسلامی و عربی با محوریت قضیه فلسطین به خدمت گرفته شود. مقاومت راهی برای نسل نوجوان و جوان فراهم کرد تا با پیمودن آن شرایطی بهتر از دوران پدرانشان را رقم بزنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف سوم تحقق یافته این بود که مقاومت روحیه پیروزی را در بین مردم گسترش داد و نشان داد که آزاد سازی فلسطین قابل تحقق است برای همین نیز ما ایمان داریم که فلسطین به طور کامل آزاد خواهد شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdccemqi02bqex8.ala2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی