تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 191068
امام جمعه موقت سنندج:

جنایت عربستان در یمن جنایت علیه بشریت است/آل سعود نوچه آمریکا و اسرائیل و دشمن مسلمانان است

امام جمعه موقت سنندج جنایات نظامیان سعودی علیه مردم بی‌ دفاع یمن را محکوم کرد و خواستار توقف هرچه سریع تر این جنایات شد.
جنایت عربستان در  یمن جنایت علیه بشریت است/آل سعود نوچه آمریکا و اسرائیل و دشمن مسلمانان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا "امین راستی"در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در یمن اظهار داشت: متأسفانه شاهد بمباران شدید هواپیماهای نظامی عربستان سعودی علیه مردم بی‌ دفاع یمن هستیم و مسلمانان مظلوم یمنی توسط نیروهای آل سعود به خاک و خون کشیده شده‌ اند.

وی افزود: متأسفانه هم ‌اکنون شاهد تحقق اهداف ضد اسلامی دشمنان اسلام توسط آل سعود هستیم و به عینه سعودی ها نوچه آمریکا و اسرائیل شده ‌اند.

امام جمعه موقت سنندج از جنایت نیروهای سعودی در یمن به عنوان جنایت علیه بشریت نام برد و افزود: آل سعود با جنایات خود در یمن در راستای تحقق اهداف اسرائیل و امنیت این رژیم نامشروع، تحقق اهداف آمریکا و کشورهای غربی  و جان‌بخشی دوباره به داعش قدم برمی دارند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود با مصرف اسلحه‌ های در انبار مانده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه خدمت بزرگی به این کشورها کرده و به غلام حلقه به گوش آنان تبدیل شده است.

وی از وحدت و انسجام بین امت اسلامی به عنوان بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌ های دشمنان نام برد و خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مسلمانان در این خصوص شد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حملات ددمنشانه آل سعود به یمن مغایر با همه قوانین بین ‌المللی بوده و در سایه حمایت‌ های کشورهای غربی و ضد اسلامی در حال اجرا بوده و باید هرچه سریع تر متوقف شود.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم افزود: اسلام دین علم و آگاهی است و همواره در آموزه‌ های دینی ما بر احترام به جایگاه معلمان و علما تأکید شده است.

 ماموستا راستی از خدمات معلمان کردستانی در راستای علم ‌آموزی به جوانان و نوجوانان تقدیر کرد و بر رفع دغدغه ‌های معیشتی این قشر خدوم در جامعه تأکید کرد.

وی در ادامه خطبه‌ های نماز جمعه این هفته با تبریک روز پدر اظهار داشت: احترام به والدین و توجه ویژه به بنیان‌ های اخلاقی و فرهنگی در خانواده‌ های مسلمان زمینه ‌ساز تعالی و عزت جامعه اسلامی است.
https://taghribnews.com/vdccesqs42bqox8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی