تاریخ انتشار۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 284920
​عالم اهل سنت استان تهران:

موفقیت ایران اسلامی در گرو تقوا و صبر است

ماموستا بابایی، عالم اهل سنت استان تهران تأکید کرد: ایران اسلامی موفقیت خود و رسیدن به این موقعیت را مرهون تقوا و صبر ملت است.
موفقیت ایران اسلامی در گرو تقوا و صبر است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ماموستا "عزیز بابایی" امام جمعه اهل سنت منطقه صادقیه تهران، در یادواره چله کوچ چلچله که عصر پنجشنبه 30 شهریور در تهران برگزار شد، به علل موفقیت انسان های موفق اشاره کرد و گفت: در چندین آیه از قرآن کریم خداوند به دو موضوع "تقوا" و "صبر" بسیار می پردازد و بر آنها تأکید دارد. علل موفقیت انسان های موفق و عاقبت بخیر نیز همین دو مسأله است.

وی افزود: اگر ایران اسلامی اکنون به این موقعیت و جایگاه رسیده است در نتیجه همین تقوا و صبر است. لذا اگر ملت ایران بخواهند با عزت زندگی کنند باید این دو عامل مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند؛ در نتیجه هم در برابر دشمن خارجی صبوری کنند و هم خویشتنداری پیشه کنند.

این عالم اهل سنت با تأکید بر اینکه طرفداران باطل هرگز ساکت نمی نشینند، خاطرنشان کرد: اگر انسان تقوا و صبر داشته باشد، کید و نیرنگ دشمنان نخواهد توانست به او ضربه برساند. 

وی در پایان تأکید کرد: این دو عامل مهم، انسان را از حوادث تلخ بیمه می کند و در سایه صبر و تقوا انسان بر دیگران برتری پیدا خواهد کرد.

تهیه و تنظیم خبر: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdcci0qix2bq4o8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی