تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 203424

تعرض دوباره صهیونیستها به مسجدالاقصی و نابلس

گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی تعرض کردند.
تعرض دوباره صهیونیستها به مسجدالاقصی و نابلس
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: 25 نظامی رژیم صهیونیستی عصر دیروز از سمت "باب المغاربه" وارد مسجدالاقصی شدند و با لباس نظامی در محوطه های آن قدم زدند.

درهمین حال نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجدالاقصی به نشانه اعتراض به ورود صهیونیست ها به این مکان مقدس، فریاد الله اکبر سردادند.

اوقاف اسلامی قدس اظهار داشت: پلیس و نیروهای یگان ویژه رژیم صهیونیستی نظامیان این رژیم و شهرک نشینان را همراهی می کردند؛ آنها یک جوان فلسطینی را نیز در نزدیکی باب السلسله بازداشت کردند  و به یکی از مراکز بازجویی خود در بخش قدیمی قدس انتقال دادند.

این اقدامات درجهت تلاش دشمن برای تقسیم زمانی مسجدالاقصی بین مسلمانان و یهودیان انجام می شود.

صبح دیروز نیز 30 شهرک نشین صهیونیست درحالی که درهای مسجدالاقصی برای پنجمین روز متوالی به روی بانوان فلسطینی بسته بود، به این مکان مقدس تعرض کردند.

از نابلس هم خبر می رسد اشغالگران صهیونیست با چندین دستگاه خودرو به غرب این شهر حمله و تدابیر شدید امنیتی  اطراف آن اتخاذ کردند.

صهیونیستها با یورش به روستای "عورتا" در جنوب شرق نابلس جاده اصلی آن را مسدود کردند و مانع از تردد شهروندان فلسطینی شدند؛ این متجاوزان همچنین پست های بازرسی حواره و بیت فوریک را بستند و تردد خودروهای فلسطینیان را ممنوع کردند.

این تجاوزات در واکنش به زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست به ضرب گلوله گروهی از جوانان فلسطینی صورت گرفت.
https://taghribnews.com/vdcci1qi02bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی