تاریخ انتشار۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۷
کد مطلب : 266128

صنعت حلال ایران به نمایشگاه اقتصادی روسیه دعوت شد

رئیس آژانس توسعه سرمایه گذاری جمهوری تاتارستان در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی در قازان از صنعت حلال ایران خواست در نمایشگاه روسیه ویژه این صنعت شرکت کند.
صنعت حلال ایران به نمایشگاه اقتصادی روسیه دعوت شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مینولین ایلگیزوونا" دیروز (شنبه) در پایان سفر دو روزه به تهران و مشهد به عنوان عضو هیات همراه "رستم مینیخانوف" رئیس جمهوری تاتارستان، در دیدار "علی بمان اقبالی زارچ"، سرکنسول جمهوری اسلامی در قازان، محورها، پیشنهادهای مطرح، تفاهم ها و توافق ها در مذاکرات ایران و طراحی نقشه راه توسعه مناسبات را بررسی کرد.
 
رئیس آژانس توسعه سرمایه گذاری جمهوری تاتارستان در ادامه با اشاره به برنامه ها و همکاری های سرکنسولگری ایران برای گسترش هرچه بیشتر همکاری ها، از برگزاری دیدارهای سطح عالی، استقبال گرم در ایران، نشست های اقتصادی، حضور در محافل دانشگاهی و برنامه های فرهنگی ویژه برای رئیس جمهور تاتارستان و هیات همراه سپاسگزاری کرد.
 
وی گفت: مذاکرات موفقیت آمیزی در تهران و مشهد انجام شد و از نزدیک توانمندی های گسترده برای همکاری در عرصه های مختلف از جمله گردشگری، اقتصادی، پتروشیمی، دانشگاهی، فرهنگی، تاریخی، آرشیو و علمی مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی همچنین با اشاره به برگزاری نهمین کنفرانس اقتصادی روسیه و جهان اسلام با عنوان اجلاس سه روزه قازان که 28 اردیبهشت آغاز می شود، حضور مسئولین بخش های اقتصادی و دانشگاهی ایران در این کنفرانس و همچنین شرکت های ایرانی در بخش نمایشگاه حلال در حاشیه این اجلاس را خواستار شد.
 
اقبالی زارچ نیز با ارزشمند خواندن نتیجه سفر دو روزه رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان به تهران و مشهد و دیدار با مقام های بلندپایه ایران، بر ضرورت ترسیم نقشه راه گسترش و تعمیق همکاری ها و توافق ها تاکید کرد و گفت که تلاش خواهد شد، جمهوری اسلامی ایران در بخش اجلاس قازان و هم نمایشگاه حلال مشارکت کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdccieqi42bqes8.ala2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی