تاریخ انتشار۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹
کد مطلب : 262320
رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان:

گلستان نمونه موفق تقریب مذاهب اسلامی است

رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان، گفت: گلستان در بین استان های کشور نمونه بارز و موفق تقریب و همگرایی مذاهب اسلامی است.
گلستان نمونه موفق تقریب مذاهب اسلامی است
«علی اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان در حاشیه همایش طلایه داران عرصه فرهنگی، اظهار کرد: استان گلستان با برخورداری از شخصیت های تقریبی از جمله حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و آیت الله علوی گرگانی در این امر بسیار موفق عمل کرده است. به گفته وی؛ در راستای عملی کردن فرهنگ تقریب در استان، جلسات متعددی با عوامل، شخصیت ها و پایگاه های مذهبی برای تبیین همگرایی مذاهب اسلامی گذاشته شده است.
رئیس شورای هیئت های مذهبی استان گلستان با اعلام اینکه دشمن درصدد ایجاد تفرقه و برهم زدن اتحاد مسلمین است، تصریح کرد: استکبار جهانی با ایجاد تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی که کاسه داغ تر از آش شده اند قصد دارد نیات پلید خود را برای به جان هم انداختن امت اسلامی اجرایی سازد.
وی، افزود: با کمک تشکل های مذهبی هر گونه تحرکات دشمن را برای وارد کردن مباحث غیر وحدتی در جامعه رصد می کنیم.
به گفته وی؛ با عوامل و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی که وحدت جامعه را در خطر اندازد و منافع دشمن را تامین کند به شدت برخورد می شود.
اسدی ادامه داد: با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقليد، آسيب ها و انحرافات مراسم مذهبی بررسی و راهكار لازم جهت رفع آنها ارائه می شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان با اذعان بر اینکه خیلی از مباحثی که ممکن است برای جامعه اسلامی ایجاد زحمت کند با گفتگو حل می شود، گفت: با ایجاد گفتمان های مذهبی و تقریبی مباحث اختلافی به راحتی حل می شود.

 
https://taghribnews.com/vdcciiqix2bqe18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی