تاریخ انتشار۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 207628
آیت الله تسخیری:

مداخله غرب، در انتشار اندیشه های تکفیری نقش مستقیم دارد

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکیدکرد: مداخله کشورهای غربی در انتشار اندیشه های افراطی و افزایش جنبش های تکفیری نقش داشته است.
مداخله غرب، در انتشار اندیشه های تکفیری نقش مستقیم دارد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محمد علی تسخیری" مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، دوشنبه در گفتگوی تلویزیونی با شبکه ماهواره ای "راشا تودی"، در زمینه تحولات کنونی درجهان اسلام گفت: نبودِ فرهنگ صحیح و مداخله کشورهای غربی موجب شده است که جریان های تکفیری بیش از پیش ظهور پیدا و اندیشه های تکفیری خود را منتشر کنند.
 
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین با ابراز تأسف از وقوع فاجعه منا و تسلیت به خانواده قربانیان این حادثه، گفت: این حادثه فجیع ممکن است بر روابط ایران و عربستان سعودی تأثیر بگذارد.
 
آیت الله تسخیری در زمینه حوادث سیاسی و نظامی برخی کشورهای خاورمیانه نیز با انتقاد از روش مدیریتی مسئولان عراقی گفت: من احزاب حاکم درعراق را به دلیل اینکه منافع خود را بر منافع ملت ترجیح می دهند، سرزنش می کنم.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که وضعیت عراق در آینده رو به بهبود برود و از توان انسانی و طبیعی این کشور، حسن استفاده انجام گیرد.
 
https://taghribnews.com/vdccimqi42bqxe8.ala2.html
مرجع : روسیا الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی