تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 289826
با ابراز تاسف از ناتوانی شورای امنیت در توقف تجاوزات؛

هشدار دمشق به رژیم صهیونیستی درباره حملات جدید به سوریه

وزارت خارجه سوریه از ناتوانی شورای امنیت در توقف و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه ابراز تعجب کرد.
هشدار دمشق به رژیم صهیونیستی درباره حملات جدید به سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت آورده است: رژیم صهیونیستی تجاوز جدیدی را علیه سوریه انجام داده و یکی از پایگاه‌های نظامی در حومه قنیطره را هدف قرار داد. این حمله نقض آشکار توافق جدا کردن نیروهاست. این تجاوز بعد از آن صورت گرفت که تروریست‌های مورد حمایت اسرائیل با هماهنگی این رژیم خمپاره‌هایی را به منطقه متروکه‌ای در داخل اراضی اشغالی شلیک کردند و اسرائیل از این حمله به عنوان بهانه‌ای برای تجاوز خود استفاده کرد.
 
وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که این تجاوز جدید حلقه جدیدی از همدستی و همکاری میان رژیم اشغالگر اسرائیل و گروه‌های مسلح و تلاش ناامیدکننده‌ای برای حمایت از این گروه‌هاست.
 
دمشق تأکید کرد: سوریه بار دیگر نسبت به پیامدهای خطرناک چنین تجاوزاتی هشدار می‌دهد؛ تجاوزاتی که در راستای حمایت از تروریسم و گروه‌های جنایتکار و چالشی برای قطعنامه‌های شورای امنیت است.
 
در این نامه‌ها آمده است: ما از ناتوانی شورای امنیت در توقف و محکومیت تجاوزات اسرائیل تعجب می‌کنیم چراکه این تجاوزات نقض آشکار اصول و منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.
 
https://taghribnews.com/vdccioqie2bq448.ala2.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی