تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۶
کد مطلب : 289222

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران وارد سوریه شد

سرلشگر محمد باقری در پاسخ به دعوت رئیس ستاد ارتش و نیروهای مسلح سوریه و وزیر دفاع این کشور، عصر دیروز وارد دمشق شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران وارد سوریه شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سرلشگر "محمد باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأت ارشد نظامی وارد دمشق شد.

سرلشکر باقری در فرودگاه دمشق مورد استقبال سرلشکر "اسامه خضور" رئیس اداره سیاسی ارتش و نیروهای مسلح سوریه و جواد ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور قرار گرفت.

سرلشگر محمد باقری در پاسخ به دعوت سپهبد "علی ایوب" رئیس ستاد ارتش و نیروهای مسلح سوریه و سپهبد "فهد جاسم الفریج" وزیر دفاع این کشور، برای سفری چند روزه وارد دمشق شد.

دیدار با مقامات ارشد نظامی و سیاسی سوریه از جمله بشار اسد رئیس جمهور سوریه از جمله دیدارهای رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود، ضمن اینکه بازدید از شهر حلب که زمستان پارسال به طور کامل از لوث تروریست ها آزاد شد، از برنامه های دیگر این مقام ارشد کشورمان به سوریه خواهد بود.

گسترش همکاری های نظامی تهران و دمشق، رایزنی درباره تداوم همکاری ها برای مبارزه و ریشه کنی تروریسم از سوریه و سراسر منطقه از جمله موضوعات مورد مذاکره خواهد بود.

سرلشگر محمد باقری ارشد ترین مقام نظامی جمهوری اسلامی ایران که درطول هفت سال بحران سوریه به این کشور سفر می کند.

ناظران این سفر هیأت نظامی کشورمان به سوریه که بلافاصله در پی سفر دکتر علی عسگری رئیس رسانه ملی به عنوان ارشدترین مسئول اجرایی کشورمان به سوریه، حاکی از اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای ادامه همکاری ها با دمشق در راستای تحکیم جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم است.
https://taghribnews.com/vdccioqii2bq4i8.ala2.html
مرجع : صدا و سیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی