تاریخ انتشار۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 285325

​پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت رهبر اخوان المسلمین مصر

تنا - اختصاصی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت استاد "محمد مهدی عاکف"، اندیشمند مسلمان و رهبر فقید اخوان المسلمین مصر را تسلیت گفت.
​پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت رهبر اخوان المسلمین مصر
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، در پیام آیت الله "محسن اراکی" به مناسبت درگذشت رهبر اخوان المسلمین آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«وبشرالصابرين* الذين إذا أصابتهم مصيبة قالو إنا لله وإنا إليه راجعون»
 
روز گذشته با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت مرحوم مغفور، استاد محمد مهدی عاکف، مرشد عام جماعت اخوان المسلمین را که نزدیک به 90 سال از عمرشان می گذشت، دریافت کردیم.

زندگی ایشان مملو از اقدامات ارزشمند و مواضع ویژه در خدمت به اسلام، وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی بود و از جمله آنها می توان به موضعگیری شجاعانه ایشان در جنگ تابستان سال 2006 میلادی اشاره کرد که در آن زمان آمادگی خود را به حزب الله جهت اعزام هزاران مبارز برای یاری مقاومت اسلامی لبنان و مقابله با دشمن صهیونیستی و همچنین دفاع از کرامت ملت لبنان که کشور پایداری و مقاومت است، اعلام کرد.
 
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت این ضایعه دردناک مراتب تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم و همه دوستداران و شاگردان ایشان ابلاغ می کند و از خداوند عزوجل می خواهد که روح ایشان را قرین رحمت واسعه خود نموده و او را در بهشت برین خود جای دهد. همچنین به خانواده و دوستان ایشان صبر و آرامش عنایت فرماید. «انا لله و انا الیه راجعون»
 
محسن اراکی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
 
https://taghribnews.com/vdccipqip2bq418.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی