>> عقاید جریان های تکفیری از دیدگاه اسلام وقرآن مطرود است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۱
کد مطلب : 249073
امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد:

عقاید جریان های تکفیری از دیدگاه اسلام وقرآن مطرود است

امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد گفت: عقاید جریان های تکفیری همچون داعش از دیدگاه قرآن و اسلام وعلمای اهل سنت مطرود است وما آنها را خارج شده گان از دستورات الهی می دانیم.
عقاید جریان های تکفیری از دیدگاه اسلام وقرآن مطرود است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد"حاج بایرام آخوند دهش"امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهارداشت: این گروه های خبیث با انجام دادن نقشه های صهیونیست ها و وهابیون سعودی می خواهند بذر نفاق را در بین مسلمین بپاشند وآن ها را به جان یکدیگر بیاندازند.

آخوند دهش تصریح کرد: جریان های افراطی قصد دارند با دلار های وهابیون سعودی، برای خود جایگاهی در بین امت های اسلامی بدست آورند و وهابیت و سلفی گری را بین مسلمین ترویج بدهند و آن را به رسمیت بشناسانند.

وی بیان داشت: این گروهك به نام حمایت از اهل سنت دست به اعمال وحشیانه‌ای می‌زند درحالی كه اهل تسنن هرگز چنین اعمالی را قبول نكرده و مرتكبین چنین اعمالی را از جنس شیاطین می‌داند.

این روحانی ترکمن اضافه کرد: در کجای کتاب الله تعالی آمده است که ریختن خون مسلمانان حلال است، آنان که این کارهای زشت و جنایت های فجیع را مرتکب می شوند، از یک حیوان درنده هم پست تر هستند و نمی توان نام انسان را بر روی آنها گذاشت.

وی افزود: آنچه امروز در سوریه و به ویژه در عراق مشاهده می شود كه روزانه هزاران انسان بی گناه به خاك وخون كشیده می شوند، اموال آنان غارت و آواره می گردند، قطعا در جهت منافع بیگانگان است و هیچ نفعی برای كشورهای اسلامی نداشته و ندارد حملات و جنایاتی كه از سوی گروههای تروریستی صورت می گیرد به هیچ عنوان قابل توجیه نیست .

آخوند دهش ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند که ما علمای اهل سنت هرگز فریب نیرنگ ها و دسیسه های آنان را نخواهیم خورد، و با حفظ  وحدت و عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام آمادگی در برابر آنها را می کنیم و به برادران و خواهرانمان در سوریه و عراق ابراز همدردی می نماییم و به آنان می گوییم که همچنان پشتیبان آنها هستیم.

 
https://taghribnews.com/vdccmoqi12bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی