تاریخ انتشار۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۹:۴۱
کد مطلب : 53087

رسالت بزرگ نخبگان جهان اسلام ایجاد وحدت بین مسلمین است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره اتحاد را بزرگ ترین پیام اسلام دانست و تاکید کرد: رسالت بزرگ نخبگان جهان اسلام ایجاد وحدت بین مسلمین است.
رسالت بزرگ نخبگان جهان اسلام ایجاد وحدت بین مسلمین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شماری از نخبگان اهل سنت استان گلستان، با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با حجت الاسلام نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام نجفی تاکید کرد: امروز همه می دانیم که اسلامی که پیامبر اکرم ارائه داد غیر از آن اسلامی است که ایادی آمریکا امروزمطرح می کنند؛ زیرا مخالفان اسلام ناب، اسلام آمریکایی را به جای اسلام ناب معرفی می کنند؛ انتظار می رود نخبگان با شناخت دقیق اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنند.

وی ادامه داد: « اشدا علی الکفار رحماءبینهم»، پیام اصلی اسلام ناب محمدی است، اسلام ناب آن است با دشمن ستیز کند ودر مقابل آن بایستد و با مسلمانان مهربان وبرادر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره تصریح کرد: امروز متاسفانه در برخی کشورهای اسلامی مسلمان کشی به راه افتاده است و شیعه و سنی ازسوی عوامل استکبار کشته می شوند و برخی از حکام به ظاهر مسلمان وابسته به آن ها نیز از آن ها حمایت می کنند این نوع برنامه ها خود برگرفته از اسلام آمریکایی است. در حالی که مسلمان واقعی کسی هست که همیشه به فکر برادر مسلمان خود باشد و از ظلم و ستم ها به راحتی عبور نکند.

حجت الاسلام نجفی روحانی در بخش دیگر از سخنان خود قلم و بیان را بهترین سلاح برای تبلیغ اسلام و معارف اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شما نخبگان اهل سنت رسالت دارید اسلام واقعی را به جهانیان بشناسانید و مردم را نسبت به مسائل جهان اسلام بیدار کنید چون رسالت بزرگ نخبگان جهان اسلام تبین اسلام ناب محمدی وایجاد وحدت بین مسلمین وبیدار کردن آن ها است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مستضعفان جهان همه تشنه اسلام ناب محمدی هستند؛ زیرا کمال و معرفت را در آن می دانند و جمهوری اسلامی ایران یکی از خاستگاه های ملت های جهان اسلام است.

حجت الاسلام نجفی، اتحاد را بزرگ ترین پیام اسلام دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربلندترین کشور منطقه شناخته می شود؛ زیرا وحدت میان مردم در این کشور یک اصل است و همه به رهبری عزیز انقلاب اسلامی علاقه خاصی دارند و همه این ها نشان از علاقه مردم به اسلام ناب است؛ زیرا ایران اسلامی به دنبال اتحاد و وحدت واقعی میان مسلمانان است.
https://taghribnews.com/vdccmxqp.2bq148laa2.html
مرجع : hajj.ir
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی