تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 170070
امام جمعه اهل سنت خاش:

آیت الله خامنه ای طلایه دار و عامل وحدت در جهان اسلام هستند

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی داعیه، طلایه دار و عامل وحدت در جهان اسلام هستند.
آیت الله خامنه ای طلایه دار و عامل وحدت در جهان اسلام هستند
  مولوی "محمدعلی شهنوازی" روز شنبه در همایش بزرگ سران طوایف سیستان و بلوچستان افزود: رهبر معظم انقلاب طلایه دار وحدت و همدلی در میان مذاهب مختلف در کشورهای اسلامی محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: آیت الله های زیادی در کشور وجود دارند که همگی خوب هستند اما جای امام خامنه ای را هیچ فردی نخواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت خاش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات نظامی در سایه ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش های انقلاب اسلامی و رهبری در برابر رژیم بعثی و حامیانش ایستادگی کردند.

وی با تقدیر از تلاش های سرداران شهید شوشتری و محمدزاده برای ارتقای امنیت در منطقه گفت: ملت ولایتمدار ایران بویژه مردم مرزدار و غیور سیستان و بلوچستان جنگ نمی خواهند و به هیچ قدرتی نیز اجازه تجاوز به خاک خود را نخواهند داد.

"محمد شاهوزهی" از بزرگان و معتمدان طایفه شاهوزهی و به نمایندگی از سران طوایف سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: با اجرای طرح امنیت پایدار در منطقه توسط سرداران شهید شوشتری و محمدزاده، چهره محرومیت و فقر تا حدودی از استان زدوده شد.

وی افزود: سپاه پاسداران خدمات زیادی به مردم منطقه در زمینه اجرای طرح های عمرانی و کشاورزی ارائه کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش ایرنا، همایش سران طوایف سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و علما و معتمدان و سران طوایف و اقوام شیعه و اهل سنت استان در تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه در زاهدان برگزار شد.
https://taghribnews.com/vdccmxqsx2bqmx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی