تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 39489

تلاش صهیونیست‌ها برای خاموش كردن صدای اذان در قدس

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین و رئیس كمیته قدس، درمورد خطر سیاست‌های اسرائیل برای یهودی سازی قدس و مبارزه با مقدسات اسلامی هشدار داد.
تلاش صهیونیست‌ها برای خاموش كردن صدای اذان در قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
دكتر "طالب ابوشعر"، با اشاره به ادامه یهودی سازی قدس شریف، از توطئه جدید صهیونیست‌ها مبنی بر خاموش كردن صدای اذان در این شهر خبر داد.

وی اظهار داشت: ژنرال "اهارون فرانكو" یكی از فرماندهان رژیم صهیونیستی و برخی از مشاوران مسائل عربی وابسته به اداره پلیس بیت المقدس، اخیراً در تلاش هستند تا بخاطر راضی نگه داشتن یهودیان ساكن در مناطق اشغالی، صدای اذان را از مساجد قطع كنند.

وی با محكوم كردن این حرکت و با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در صدد است دستگاهی در مساجد قدس نصب كند كه در پخش اذان اختلال ایجاد كند ، گفت : این كار در آینده‌ای نزدیك به سیطره كامل صهیونیست‌ها بر مسائل دینی و اسلامی مسلمانان منجر خواهد شد.

ابوشعر این اقدام بی شرمانه رژیم صهیونیستی را دخالت غیرقانونی در مقدسات و اعتقادات دینی مسلمانان دانست و گفت:‌ این اقدام با تمامی قوانین بین المللی و آیین‌های آسمانی و تعالیم دین اسلام منافات دارد؛ چرا كه اذان دارای احترام و جایگاه ویژه‌ای در كتاب خدا و سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.
https://taghribnews.com/vdcco0q1.2bqo48laa2.html
مرجع : محيط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی