تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 164293

بيانيه سازمانها و نهادها به مناسبت روز جهانی قدس

تنا
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مجمع نیرو های خط امام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي، حزب موتلفه اسلامی، جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف، سازمان تعزیرات حکومتی و...در بيانيه هايي به مناسبت در پيش بودن روز جهاني قدس بر لزوم برگزاري هر چه باشكوهتر مراسم آن تاكيد كردند.
بيانيه سازمانها و نهادها به مناسبت روز جهانی قدس
روز قدس روز بیداری ملت‌های آزاده و روز عزای صهیونیسم جهانی است

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی خواستار حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شدند.

در اين بيانيه آمده است: روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

بیانیه مجمع نیروهای خط امام به مناسبت روز جهانی قدس
مجمع نیرو های خط امام در آستانه روز قدس با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز با اشاره به نقش ایران در جهان اسلام و نظام بین الملل آورده است، امروز ایران در کانون توجه جهان اسلام و نظام بین الملل است . به همان میزان که رفتارهای وحدت بخش دل مومنان و علاقمندان را سرشار از امید می سازد، به همان میزان رفتارهای تفرقه افکنانه به سردمداران صهیونیسم و سران جریانات تکفیری نیرویی تازه می بخشد.

فراخوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور پر شکوه ملت و اصحاب فرهنگ و هنر در راه‎پیمایی روز جهانی قدس
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی فراخوانی از ملت و اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور گسترده و پر شور در راه‎پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در اين فرخوان آمده است: ایران اسلامی در طول سی و شش سال گذشته، با حمایت کامل سیاسی و فرهنگی از نهضت مقاومت فلسطین، همواره مانعی در مسیر افزون‎طلبی‎های رژیم صهیونیستی بوده است. در این بین، اهل فرهنگ و اصحاب هنر کشورمان با خلق آثار ماندگار و اثر گذار در حوزه مقاومت اسلامی و دفاع از ملت فلسطین، نقش و سهمی بی‎بدیل در حمایت از این جریان مقاومت داشته و دارند. امروز حمایت از فلسطین، حتی مرزهای سیاسی و جغرافیایی را نیز در نوردیده و مقاومت فلسطینیان در برابر قساوت‎های بی حد و حصر رژیم اشغالگر به نمادی از ستم ناپذیری ملت‎ها تبدیل شده است.

روز قدس ضربه سنگینی بر حیات رژیم جعلی صهیونیست است
حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز قدس، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء رژیم جعلی صهیونیست دانسته و خواستار وحدت و انسجام ملتهای اسلامی علیه این رژیم غاصب و حامیان او شد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در رمضان رنگ گلگون گرفته است. صدها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس می روند تا این بار روز قدس را به روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصفه ظهور رسانده است.

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس
جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس و فاجعه غمبار غزه اعلام کرد: آن چه امروز در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و ... بسیاری از کشورهای حول محور مقاومت، پایه‌های موجودیت اشغالگران یهودی در فلسطین را متزلزل کرده، بی‌هیچ تردیدی متأثر از گفتمان انقلاب اسلامی است. 

بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز جهانی قدس
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .
https://taghribnews.com/vdcco0qs12bqei8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی