تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 174896
وزیر فرهنگ در دیدار با اعضای انجمن دوستی ایران و کویت:

تشکیل انجمن دوستی میان ایران و کویت نقش به سزایی در روابط دو ملت دارد

تشکیل انجمن دوستی میان ایران و کویت نقش موثر و به سزایی در روابط ملت های این دو کشور دارد زیرا روابط مردمی زمینه ساز روابط سیاسی و دیپلماتیک است.
تشکیل انجمن دوستی میان ایران و کویت نقش به سزایی در روابط دو ملت دارد
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در جمع اعضای کویتی انجمن دوستی کشورهای ایران و کویت گفت: تلاش های این هیات در کشور کویت برای همکاری با ایران ستودنی است و ما نیز حدی را در روابط میان دو کشور قائل نیستیم و باید بر از بین بردن چالش ها تاکید داشته باشیم.

وی افزود: روابط ملت ها پایه و اساس روابط میان دولت هاست و مردم کویت و ایران همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته اند و سفیر کشور کویت در ایران نقش ویپه ای در این روابط داشته است.

جنتی با تاکید بر گسترش همکاری های فرهنگی و هنری میان دو کشور ادامه داد: گسترش این نوع روابط منجر به آشنایی ملت ها با آداب، رسوم و تفکر یکدیگر می شود و این باعث گسترش دیگر روابط از جمله حوزه های سیاسی، اقتصادی و ... نیز می شود.

در ادامه "عبدالرحمن العوضی" رییس کویتی انجمن دوستی ایران و کویت گفت: روابط میان دو کشور ایران و کویت در تمامی زمینه ها از جمله مناسبت های اقتصادی، سیاسی و علمی و فرهنگی می تواند با فعالیت های مردمی به شکل خوب و مناسبی ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه در انجمن دوستی میان ایران و کویت نمایندگان مختلفی از گروه های جداگانه وجود دارد؛ ادامه داد:با توجه به اینکه کشور ایران یک کشور بزرگی است ودر منطقه نقش موثری را ایفا می کند؛ این انجمن نقش به سزایی را در ایجاد روابط دوستانه می تواند داشته باشد.
https://taghribnews.com/vdcco0qse2bqm48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی