تاریخ انتشار۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 258794
فرماندار شهرستان ترکمن:

پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت کلمه و حقیقت خواهی ملت ایران تحقق یافت

تنا گلستان
فرماندار شهرستان ترکمن، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه وحدت کلمه، یکپارچگی، حقیقت‌ خواهی، ظلم‌ ستیزی، بیداری و آزادی‌ خواهی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به وقوع پیوست.
پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت کلمه و حقیقت خواهی ملت ایران تحقق یافت
«عبدالحکیم فیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به آیه 81 سوره مبارکه اسراء «وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كانَ زَهوقا و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است»، اظهار کرد: پس از سال ها حکمرانی طاغوت،  سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ ، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب می شود.
به گفته وی؛ ۱۲بهمن ماه سال 13۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت، مقدمه‌ ای برای حرکت بی‌ سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
فرماندار بندر ترکمن با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور پس ازگذشت حدود چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کشور عزیزمان پس از گذراندن سال های پرفراز و نشیب و روزهای حادثه خیز و بررسی کارنامه سی و هشت ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتر یاری کند.
وی، ادامه داد: عدالت و نفی تبعیض، استقلال همه جانبه، آزادی اندیشه، حاکمیت شریعت و ارزش های اسلامی، ستیز با استبداد و خودکامگی تنها بخشی از شعارهای دوران انقلاب بود که با سرنگونی رژیم ستم شاهی و استقرار جمهوری اسلامی می بایست به بار نشیند.
فیروزی با اذعان بر اینکه درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از یاران دیرین معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در طلیعه سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی داغ بزرگی بر دل دوستداران و دلدادگان به انقلاب اسلامی گذاشت، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در مراسم تشییع پیکر ایشان به خوبي نشان داد که سپاسگزار خدمات مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستند و این مهم را با حضور با صلابت دوباره خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز اثبات خواهند نمود.
وی، افزود: اینک بر ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.
فیروزی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و غیور شهرستان ترکمن، ابراز کرد: یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.
 وی، ادامه داد: از ملت فهیم و همیشه در صحنه دعوت می نماییم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر بکشند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcco4qi02bqpm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی