تاریخ انتشار۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۴
کد مطلب : 258398
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

تکریم ایام الله مورد تاکید قرآن کریم قرار گرفته است

تنا گلستان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، گفت: دهه فجر از ایام الهی است و بزرگداشت ایام الله در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.
تکریم ایام الله مورد تاکید قرآن کریم قرار گرفته است
«حجت الاسلام سیف الله سهرابی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، افزود: باید این ایام مبارک را بیش از سایر دهه ها و روزها گرامی بداریم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اذعان بر اینکه شخصیتی بزرگ به عنوان فقیه جامع الشرایط، رهبری این نهضت را با دستان خالی برعهده گرفت، ابراز کرد: امام خمینی (ره) با وحدت کلمه، حمایت های مردمی و لطف خداوند، انقلاب اسلامی را در برابر استکبار به پیروزی رسانید.

وی، ادامه داد: با گذشت بیش از 37 سال از انقلاب اسلامی، ملت باهوش، سیاسی و بابصیرت ایران اسلامی با حضور در تمامی صحنه ها حمایت خود را از رهبری و نظام اسلامی اعلام می کنند.

سهرابی افزود:در منطقه ای قرار داریم که در هر نقطه اش آتش جنگ و ناامنی برافروخته شده است؛ اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش قرار دارد؛ این امر به واسطه حمایت و پشتوانه مردم از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سهرابی از انجام فعالیت های فرهنگی، دینی، مذهبی، ملی و انقلابی مناسب در راستای برنامه های دهه فجر در مجموعه اوقاف خبر داد و گفت: دهه فجر امسال برنامه های متنوعی مانند محافل انس با قرآن، غبار روبی امامزادگان، برگزاری دعا و نیایش، همایش بزرگداشت واقفین، دیدار با خانواده های معظم شهدا در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

وی، افزود: بقاع و امامزادگان ظرفیت زیادی دارند که در ایام الله دهه فجر، آذین بندی می شوند و جشن های پیروزی انقلاب و برنامه های فرهنگی نیز در این مکان ها برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه باید برای انجام کارهای فرهنگی بهره گرفت.
 
 
https://taghribnews.com/vdcco4qi42bqp18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی