تاریخ انتشار۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 278099
​امام جمعه سنندج:

اهل بیت رسول الله(ص) حلقه های وحدت آفرین برای همه مسلمانان هستند

تنا - استان كردستان
امام جمعه سنندج گفت: اهل بیت رسول الله(ص) حلقه های وحدت آفرین برای همه مسلمانان هستند و همه ما باید در زندگی خویش از سیره آنان تأسی و الگو بگیریم.
اهل بیت رسول الله(ص) حلقه های وحدت آفرین برای همه مسلمانان هستند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ولادت امام رضا(ع) به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: بزرگان دین اسلام مایه فخر و مباهات برای همه مسلمانان هستند و باید در تمامی ابعاد زندگی از آنان الگو بگیریم.

وی افزود: همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی نسبت به اهل بیت رسول الله(ص) و خاندان بزرگوار ایشان احترام ویژه ای قائل هستند و مردم شافعی مذهب کردستان نیز در این وادی جزو پیشروترین مسلمانان هستند.

امام جمعه سنندج تأسی از سیره بزرگان دینی را عاملی مهم برای تقویت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی دانست و افزود: انتظار می رود در تمامی ابعاد زندگی از سیره این بزرگواران الگو بگیریم.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته به روز حمایت از صنایع کوچک و زودبازده در تقویم کشور اشاره کرد و گفت: حمایت از صنایع کوچک و بنگاه های اقتصادی در این عرصه می تواند توسعه همه جانبه کشور را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: رونق اقتصادی و توسعه متوازن کشور از جمله دغدغه های رهبری و مسئولان نظام بوده و بدون شک ارتقای معیشت مردم زمینه ساز ارتقای سلامت جامعه خواهد بود.
 
https://taghribnews.com/vdcco4qio2bqmx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی