تاریخ انتشار۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۵
کد مطلب : 156698

شهدای المنار دليل آشکار وحدت ملت سوريه هستند

مفتی سوریه شهدای المنار را به علت آنکه در روستای معلولا هدف قرار گرفتند، دلیل طایفه گرا نبودن المنار و وحدت و انسجام مردم سوریه عنوان کرد.
شهدای المنار دليل آشکار وحدت ملت سوريه هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از المنار، "شیخ احمد بدر الدین حسون" مفتی جمهوری سوریه در مراسم بزرگداشت سه تن از شهدای رسانه المنار که در سوریه به شهادت رسیده اند ، اظهار داشت: شبکه المنار از ابتدای تاسیس آن تا امروز تریبون بیان حقایق بوده است.

وی افزود: خبرنگاران شهید این شبکه برای منتقل کردن تصویر جنگ و نشان دادن جنایات تروریست ها در شهر مسیحی نشین معلولا به سوریه رفتند.

حسون افزود: رسانه ها باید بدانند که راستگویی و انتقال صادقانه خبر، امت اسلامی را از بقیه امت ها جدا می کند.

وی گفت: امروز ما کسانی را از دست دادیم و برای آنها عزاداریم که همیشه به دنبال حقیقت بودند، المنار و حزب الله از ابتدای کار خود در مسیر حقیقت بوده اند، دلیل من آنکه هر یک از مقامات عرب و مسلمان هرگاه اظهار نظری داشته اند پس از آن شاهد تکذیبیه ها و پاسخ هایی از طرفهای مختلف بوده ایم مگر سید حسن نصرالله که سید مقاومت است و هر گاه سخنرانی و اظهار نظری داشته است هیچکس حتی دشمنانش نتوانسته در حد یک جمله پاسخش را بدهد یا سخنش را تکذیب کند. علت آن است که او با خود، پروردگارش، مردمش و امت اسلامی صادق است.
https://taghribnews.com/vdccoeqs42bqpe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی