تاریخ انتشار۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 242197
شیخ نعیم قاسم:

مقاومت طرح خاورمیانه جدید را ناکام ساخت/خطر و تهدید واقعی برای امت عربی و اسلامی تروریسم تکفیری و اسرائیلی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنانبا بیان اینکه خطر و تهدید واقعی برای امت عربی و اسلامی تروریسم تکفیری و اسرائیلی است، تصریح کرد: دریافته ایم برای مقابله با تروریسم باید به خداوند متعال توکل و به توانائی های خود تکیه کنیم زیرا طرفی پیدا نخواهد شد ما را از شر این پدیده شوم خلاص کند.
مقاومت طرح خاورمیانه جدید را ناکام ساخت/خطر و تهدید واقعی برای امت عربی و اسلامی تروریسم تکفیری و اسرائیلی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "نعیم قاسم" که در مراسم فارغ التحصیلی مدارس المصطفی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخن می گفت، افزود: آمریکائی ها توان و امکانات مقابله با تروریسم را دارند اما می ترسند با شکست و سقوط داعش، جایگزین آن کسانی باشند که به خداوند ایمان واقعی دارند و با یاد خدا استقامت و مقاومت می کنند.

وی خاطرنشان کرد:تروریسم تکفیری مورد حمایت تروریسم اسرائیلی که عامل اصلی بحران در منطقه است درصدد اشغال مناطقی بیشتر و ارائه تصویری از خود است تا تنها الگوی برای جوانان امت ما در زمان حال و آینده باشد.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد:اسرائیلی ها همچنان از تروریست های تکفیری به طورهمه جانبه از جمله با پوشش رسانه ای ، درمانی، گشودن مرزها و حتی نظامی حمایت می کنند و حتی با صراحت آرزو کرده اند که داعش شکست نخورد.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه« خطر و تهدید واقعی برای امت عربی و اسلامی تروریسم تکفیری و اسرائیلی است»، تصریح کرد: دریافته ایم برای مقابله با تروریسم باید به خداوند متعال توکل و به توانائی های خود تکیه کنیم زیرا طرفی پیدا نخواهد شد ما را از شر این پدیده شوم خلاص کند.

وی با تاکید به اینکه « باید نسل های کنونی و آینده خود را پرورش دهیم تا بتوانند با قدرت و اقتدار با تروریسم تکفیری مقابله کنند»، گفت: ان شاء الله با همکاری همه کسانی که مسئولیت پذیر و آماده همکاری برای رویاروئی با تروریسم تکفیری هستند، پیروز خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد:خطر تکفیری ها هویت اسلامی ، انسانیت و نسل های آینده ما را تهدید می کند، تنها با آرزوها و دل بستن به دیگران نمی توان با این خطر مقابله کرد بلکه باید تلاش، همکاری ، استقامت و مقاومت کنیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: نمی توان به کسانی که مدعی مبارزه با تروریسم تکفیری هستند اما حتی یک سنگ به سوی آن پرتاب نمی کنند و یا ایستاده و تماشا می کنند، دل بست زیرا شاهد هیچ پیشرفتی در مبارزه با این پدیده شوم نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با آرامش کامل می گویم که ان شاء الله و با تلاش های محور مقاومت و فداکاری های آن در آینده داعش و امثال آن هیچ قدرت و توانائی برای ادامه حیات برخوردار نخواهند بود.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد:مقاومت تنها گزینه و راه حل است و واقعیت های میدانی آن را ثابت کرده به ویژه اینکه مقاومت توانسته است سرزمین های اشغالی لبنان را آزاد و جلوی تجاوزها تروریست های صهیونیستی و تکفیری را در مرزهای جنوبی و شرقی سد کند، مانع سقوط سوریه و تشکیل امارت های تکفیری در لبنان شود و پیروزی های بزرگ دیگری را رقم بزند.

شیخ نعیم قاسم گفت: مقاومت به ما کمک کرده تا در میدان حاضر باشیم و بتوانیم در تصمیم گیری ها برای ساختن لبنان و آینده کشور و خودمان مشارکت کنیم.

وی افزود:مقاومت طرح خاورمیانه جدید را ناکام ساخت و نه تنها اجازه نداد دشمنان از ضعف لبنان سوء استفاده کنند بلکه لبنان ضعیف را به لبنانی قدرتمند تبدیل کرد.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد:حزب الله حامی اصلی ثبات لبنان بوده است و خواهد بود، و اگر نبود این حمایت، لبنان توان ایستادن در مقابل توفان بحران های منطقه ای را نداشت.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه « دیگر نمی توان مواضع خاکستری اتخاذ کرد»، خاطرنشان کرد: با اتخاذ مواضع خاکستری نمی توان پیروزی ها را رقم زد بلکه این گونه مواضع و ساکت ماندن و دفاع نکردن از حق در مقابل شیطان، خسارت آفرین است.

وی تصریح کرد:هریک از لبنانی ها باید بین مقاومت و یا ضد مقاومت، ثبات و یا بی ثباتی، همراهی با طرح تکفیری و یا مخالفت با آن ، حاکمیت و استقلال و یا اشغال و وابستگی یکی را انتخاب کنند و البته این انتخاب نیاز به تصمیم های شجاعانه دارد.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: زمان ضعف لبنان و ابزار بودن آن در طرح های غربی گذشته است و ما امروز برای حمایت از گزینه ها و تصمیم های خود مقاومت را انتخاب می کنیم تا در لبنان و منطقه قوی باشیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: گزینه ما این است، لبنان باید وطن ، آقا ، مقاوم و قوی باشد و نه مزرعه، تسلیم، تحت اشغال و ضعیف و ما برای تحقق این گزینه و پیروزی ها به یاری خداوند امیدوار هستیم و گزینه مقاومت را انتخاب می کنیم.

وی همچنین از فداکاری های ارتش لبنان برای مقابله با گروه های تروریستی تکفیری که بخش هائی از منطقه عرسال در شمال شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه را اشغال کرده اند، تقدیر کرد.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ان شاء الله همه با هم به موفقیت های بیشتری در همه زمینه ها دست می یابیم و با همکاری و همبستگی بر همه مشکلات و بحران ها چیره می شویم.
https://taghribnews.com/vdccoiqim2bq0s8.ala2.html
مرجع : irna
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی