تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 257795

پیشروی های ارتش سوریه و ناکامی های تروریست ها

نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی منطقه راهبردی وادی بردی در حومه غربی دمشق توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی به سمت غرب شهرک عین الفیجه پیشروی کنند.
پیشروی های ارتش سوریه و ناکامی های تروریست ها
خبرهای دریافتی از سوریه حاکی است درگیری میان ارتش سوریه و تروریست ها در بیشتر مناطق وادی بردی، پس از آرامشی چندین ساعته، مجددا افزایش یافته است. به گزارش منابع محلی، درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در محور عین فیجه و در دشت‌ها و بلندی‌های "سریاتیل" در منطقه وادی بردی در حومه دمشق برای بازپس گیری چشمه آب این منطقه افزایش یافته است.

خبر ها حکایت از ان دارد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستند میدان النبع الفیجه در شهرک عین الفیجه را آزاد کنند و بدین ترتیب با مخازن اصلی آب فاصله چندانی ندارند و در حال پاکسازی حومه این مخازن هستند.

به گفته یک منبع میدانی،با عقب نشینی تروریستها، مزارع زیتون در حومه منطقه النبع شهرک عین الفیجه هم به کنترل نیروهای سوری درآمد.  وی با اشاره به اینکه نیروهای سوری در تلاشند که تروریستها را در این منطقه محاصره کنند، اظهار داشت: نیروهای مقاومت همچنین منطقه چشمه آب و ساختمانهای مجاور این منطقه راهبردی را نیز از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کردند.

تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد: ارتش سوریه با هجوم تروریست های داعش به اطراف منطقه بانوراما در دیرالزور مقابله کرده است . در این عملیات ارتش سوریه شمار بسیاری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.
نیروی هوایی ارتش سوریه هم مراکز تجمع تروریست های داعش را در جبل الثرده، مقابر، محله های عرضی و عمال در دیرالزور هدف قرار داد.


 
https://taghribnews.com/vdccomqip2bqpm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی