تاریخ انتشار۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 177190

داعش 100 تن از اعضای خود را اعدام کرد

گروه تروریستی داعش ۱۰۰ تن از اعضای خارجی خود را که ظاهرا قصد فرار از مقرشان در سوریه را داشتند، اعدام کرده است.
داعش 100 تن از اعضای خود را اعدام کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه" فایننشال تایمز" روز شنبه به نقل از یک منبع نزدیک به مخالفان سوریه که خواست نامش فاش نشود گزارش داد: اعدام ۱۰۰ تن از اعضای خارجی داعش در شهر رقه تایید شده است.
برخی تروریست های وابسته به این گروه افراطی در رقه از تشکیل نوعی گروه موسوم به پلیس نظامی سخن گفته‌اند که هدف از آن سرکوب اعضای خارجی داعش در صورت کارشکنی است.

بنا براین گزارش، گروه یاد شده به ده‌ها خانه یورش برده‌ و پیکارجویان بسیاری را دستگیر کرده‌ است.
رسانه‌های انگلیسی در ماه اکتبر گزارش دادند پنج انگلیسی، سه فرانسوی، ۲ آلمانی و ۲ بلژیکی که قصد بازگشت به کشور خود را داشتند توسط این گروه تروریستی زندانی شدند.

بر اساس یافته‌های محققان مرکز بین‌المللی بررسی افراط‌گرایی در کینگز کالج لندن در مجموع حدود ۳۰ تا ۵۰ انگلیسی قصد جدا شدن از این گروه را دارند اما از ترس زندانی شدن قادر به این کار نیستند.

بر اساس گزارش اخیر شورای امنیت سازمان ملل تاکنون ۱۵ هزار تن از ۸۰ کشور مختلف برای پیوستن به پیکارجویان داعش یا سایر گروه‌های تکفیری عازم عراق و سوریه شده‌اند.

سوریه از مارس ۲۰۱۱ با بحرانی مرگبار دست به گریبان بوده است. طبق گزارش‌ها قدرت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آنان به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از ستیزه جویان فعال در خاک سوریه حمایت می‌کنند.

تروریست‌های داعش اکنون کنترل بخش‌های مختلفی از عراق و سوریه را در اختیار دارند و در مناطق تحت کنترل خود مرتکب جنایت‌های هولناکی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به اعدام‌های دسته جمعی و بریدن سر مردم اشاره کرد.
https://taghribnews.com/vdccomqsx2bqms8.ala2.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی